App för hotmail

keramin

Trådstartare
Jag har ett bra tag haft en app (android) där jag kan läsa min e-post, den sk officiella outlookappen. Fick ett meddelande om att uppdatera appen och gjorde det med resultatet att den inte uppför sig som jag vill. Den visar inte skräpposten och den är viktig för mig eftersom det ofta kommer svar från sådana instanser som man tidigare inte har haft kontakt med. Alltså, frågan är om någon har tips på en app som funkar för hotmail och där jag kan se alla mappar som jag har i datorn?

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 693
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 303
Senast: TeamLundVer
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden... 2
Svar
29
· Visningar
3 867
Senast: cirkus
·
B
Hästmänniskan Jag har klantat mig rejält och tagit en häst på foder, som vi tyckte synd om... Hästen är ett äldre halvblod och när vi kollade in och... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 687
Senast: TheOne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈