Äpplen i handbagaget?

Sv: Äpplen i handbagaget?

hehe ... Sjalv har jag blivit av med allt fran bortglomd korkskruv:o till "hotell sy-kuvert" med en tva cm lang plast sax:cautious: i handbagaget.

Jag har slapat mycket "mat produckter" mellan kontinenterna och alltid packat i resvaskan. Det galler bara att packa ordentligt och att veta vad man far ta med in i landet ... som kantarell buljong, brod, kokta jordnotter, eller annat som anses ofarligt i landet man kommer till.:)

Liknande trådar

Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 979
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag ska flyga för första gången på flera år, och minns inte hur man gör. Har bokat utan incheckat bagage. Har en elektronisk biljett på...
Svar
19
· Visningar
963
Senast: warg
·
Kropp & Själ Jag ska ta ett flyg om ett par timmar men har dragit på mig en förkylning (ej smittsam längre) med täta bihålor och kan, trots nässpray...
Svar
7
· Visningar
316
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 428
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka