Näe? men du oroas av att hen inte besvarar dina kontaktförsök?Tycker inte jag har skrivit någonstans att man måste prata regelbundet för att vara vänner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe? men du oroas av att hen inte besvarar dina kontaktförsök?Tycker inte jag har skrivit någonstans att man måste prata regelbundet för att vara vänner.
Som jag skrev i mitt inlägg så har jag autism och undrar om jag misstolkat en situation som andra hade sett som självklar och många har svarat med sina egna erfarenheter vilket va det jag undrade över.Näe? men du oroas av att hen inte besvarar dina kontaktförsök?
Fram till sista stycket trodde jag att det här handlade om början på en kärleksrelation. Det lät så intensivt.
Kan det inte bara vara att ni har helt olika syn på hur en vänskapsrelation behöver vara för att passa era liv?
Om hon har både man och ett nytt jobb så kan ju tallriken vara helt full just nu. Eller åtminstone för full för att den typen av relation som du söker efter ska få plats?
Det har kanske, som så många andra sagt, ingenting med dig att göra. Hon är upptagen, helt enkelt.
Jag tycker det här är lite av en fultolkning det verkar va detta hållet tråden ska gå nu vilket gör mig skitledsen. Jag lämnar detta nu och tackar för er som svarade på det jag frågade om istället för att försöka utmåla mig som nån som tvingar folk att vara min vän
Stopp nu!Jag tycker det här är lite av en fultolkning det verkar va detta hållet tråden ska gå nu vilket gör mig skitledsen. Jag lämnar detta nu och tackar för er som svarade på det jag frågade om istället för att försöka utmåla mig som nån som tvingar folk att vara min vän
Är det verkligen intensivt när man delar ett intresse och blir glad över att hitta varandra över det och skriver ofta? Att de träffades två dagar i streck var väl för att det sammanföll enklast att träffas ordentligt om man har lite avstånd till varandra. För att hinna utöva intresset ihop på något sätt gissar jag också. Lite som man brukar göra med gamla vänner när man åker iväg och träffar dom intensivt för att få ut det mesta av tiden
Men det låter verkligen som att vännen har fullt upp som sagt och inte lär hinna med allt som behövs i den vanliga vardagen.
Ja det är så jag tänkt göra från början. Jag kommer inte skriva mer om hon inte svarar men ville iaf att det sista jag skrev (det för några dagar sen) va jag bryr mig och undrar hur hon mår, skulle aldrig falla mig in att börja fråga varför hon inte svarar eller vad jag gjort för fel i detta läget. Svarar hon aldrig igen så kommer jag såklart bli jätteledsen men då är det ju så bara.Men jag förstår hur du menar. Jag hade nog också blivit lite förvirrad och oförstående. Men det enda man kan göra i den situationen är väl att vänta ut personen. Skriver den igen kan man försiktigt ta upp frågeställningen, vs låta den vara. Skriver den aldrig, kan man antingen släppa den eller ta upp kontakten igen, kravlöst.
Oavsett så tror jag verkligen inte att det är du som på nåt vis är "konstig". Det bara blev så.
Jag är intresserad av tråden och tycker det är trevligt att du la upp ditt dilemma. Däremot har jag för en gångs skull ingen åsikt, kors i taket, läser istället.Jag va hela tiden tveksam till att skriva denna tråden för jag visste det skulle tolkas såhär, jag ville göra det bästa för att stötta henne utan att hon ska känna att jag förväntar mig svar men det verkar tolkas som att jag tvingat fram en vänskap som aldrig funnits från hennes sida. Så som dom första inläggen las fram va så jag själv tänkte det antagligen va att starta ett helt nytt jobb men jag ville inte va personen som inte fattar vinken, tydligen har jag missat en hel annan del av vår vänskap som jag inte ens visste fanns.