Är detta verkligen inne?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Tullamore_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 533
T

_Tullamore_

Kikade lite förstrött i nya H**kskatalogen i brist på annat att göra, och fick se ett par riktigt gräsliga läderridstövlar (s.39). Jag måste ligga lite efter i utrustningsväg, för jag tyckte dessa var gräsliga:crazy: . Är det sådana stövlar som är inne nu? Typ MH Highrider, fast klumpigare med ful gummisula?

Sv: Är detta verkligen inne?

Oh shit! De har en bomlös budgetsadel också:rofl:

Förmodligen mer eller mindre sned den med.

Men enligt dem är den ju ofelbar! Fantaskisk känsla för både ryttare och häst! En sån kanonsadel för ett par tre tusen - vilket kap (Obs! märk min ironi:angel: )

Fast en sak måste jag ge dem credit för - fleecetäcke med maggjordar i OK färg...

Jag tycker också att H**ks har ganska gräsligt sortiment ibland. Man kan ju undra vilka som köper det! :p

Hmm, det finns ett knallorange vintertäcke också... Och några andra gräsliga färgkombinationer... Kanske kan avskräcka övriga hästar från att komma i närheten och bita på täckena:idea:

_Tullamore_ skrev:
Men enligt dem är den ju ofelbar! Fantaskisk känsla för både ryttare och häst! En sån kanonsadel för ett par tre tusen - vilket kap (Obs! märk min ironi:angel: )

Asch vill ju se den men den finns ej med på nätet. Antar att det är samma skräp som Börjes :D
Att berätta att pad bör användas är väl oxå glömt ;)

Joddå, pad finns och rekommenderas! Och jag har ännu inte sett dem sätta på något upp och ner eller bak och fram som de brukar:D Sadeln är tvåfärgad svart/brun. Ser ut som alla andra i mina ögon...

Wow....*gör vågen*

Får väl traska in i affär och kolla när den finns där eller norpa en katalog vid tillfälle :D

Gå in på hemsidan och kolla, de borde väl ha lagt ut grejerna om de skickat ut katalogen...

Nej, de du visar är ju "normala". Tro, mig, ni vet när ni ser dem:D Ska se om jag kan rota fram en bild...

Nope, finns inte ännu!

De ser ut som MH Highrider (hette nog något liknande) är bruna eller svarta i lite klumpigmodell med en tjock gummisula med nån ba*sbrun rand längs med sulan... Läckert så det förslår;)

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 139
Senast: Cambrie
·
Utrustning Jag överväger att köpa nya benskydd till min häst. De ska skydda bra mot slag, vara bekvämt även fast att hon har ett jättestort överben... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 847
Senast: kurakosz
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 923
Senast: Saeta
·
Utrustning Idag kom snön där jag bor, och när jag red ut en sväng märkte jag hur snön klumpade fast sig både under stövlarna och på...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Jiffs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka