Är detta verkligen inne?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Tullamore_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 533
Sv: Är detta verkligen inne?

Nope, det är en ny trendig modell...

Såg nu att sadeln inte kommit in på hemsidan än.. Ni som har katalogen, hur mkt kostar bomlös-padden då? Kanske nåt att köpa och norpa överdraget av om inte annat :D
Torsionöverdragen är ju så svinigt dyra.

Senast ändrad av en moderator:

Obs, vad finns padden i för färger? Vill nog kolla in på Hööks i morgon och se vad jag kan lura fram för nåt ;)

Den bomlösa padden är svart och småquiltad. 579:-

Hm.. Nu måste jag åka till Hööks ännumer :D

Det står att det är teddyfoder på undersidan av paden och så sitter det flyttbara knästöd på den.
// Linda

*KL*

haha, shiiiit vilka fula stövlar :rofl:

Så det är inte bara jag som är "otrendig" då? Tycker faktiskt de är rätt så ugglefula:p

Glamoroza ox skrev:
Tydligen är det någon som gör det eftersom grejorna finns kvar!:eek:

Snarare tvärtom, eftersom ingen handlar och grejerna aldrig tar slut så har de samma grejer kvar år efter år. :angel: De måste ju ta slut nån gång..! ;)

Ingela_S skrev:
Snarare tvärtom, eftersom ingen handlar och grejerna aldrig tar slut så har de samma grejer kvar år efter år. :angel: De måste ju ta slut nån gång..! ;)

Ja, så kan det ju oxå vara:crazy:

Men ibland har dom ju förnyat färgerna på de här tvivelaktiga produkterna.. Då måste det väl vara någon som har gått på det:confused: :o

Haha, eller såå färgar de om grejerna för att kunderna inte ska märka att det är samma prylar... :o :rofl:

*kl*

Någon mer som spanat in stövlarna? Sugen på ett par eller två?

jag tycker att de där stövlarna ser ganska fina ut! är säkert bra för oss här uppe i kyliga norrland eftersom att de var fodrade. men smaken är som baken- delad.

Till och med raggsocka och gummistövel är ju sexigare:p

Nä, skämt åsido, tur att inte alla har samma smak:)

hittat det nu, westernpaden var ju hemsk!
Skulle aldirg lägga den på min häst, även om jag brukar handla från hööks (ja faktiskt, och mina grejer håller) Den bomlösa sadeln ser ut som vilken bomlös som helst.
Men hittar inte padden? :confused:

Är det höga kusten stövlarna du menar så har ju dem funnits hur länge som helst ju
Eller menar du CRW nubuck stövlar? Tycker faktiskt dem är snygga haha

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 139
Senast: Cambrie
·
Utrustning Jag överväger att köpa nya benskydd till min häst. De ska skydda bra mot slag, vara bekvämt även fast att hon har ett jättestort överben... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 847
Senast: kurakosz
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 923
Senast: Saeta
·
Utrustning Idag kom snön där jag bor, och när jag red ut en sväng märkte jag hur snön klumpade fast sig både under stövlarna och på...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Jiffs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka