Är detta verkligen inne?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Tullamore_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 533
Sv: Är detta verkligen inne?

Usch vad fula! Att någon köper... :angel:

Dollar

Det vet jag men eftersom TS skrev att det var nya så förutsatte jag att det var självklart att det var höstkatalogen vår/sommarkatalogen är ju inte ny :p

_Tullamore_ skrev:
Kikade lite förstrött i nya H**kskatalogen i brist på annat att göra, och fick se ett par riktigt gräsliga läderridstövlar (s.39). Jag måste ligga lite efter i utrustningsväg, för jag tyckte dessa var gräsliga:crazy: . Är det sådana stövlar som är inne nu? Typ MH Highrider, fast klumpigare med ful gummisula?

Nu har jag också fått katalogen! :banana: Inte tycker jag stövlarna var så fula?? Hade väntat mig något mycket värre med tanke på vad ni skrivit!

Zindy16 skrev:
hittat det nu, westernpaden var ju hemsk!
Skulle aldirg lägga den på min häst, även om jag brukar handla från hööks (ja faktiskt, och mina grejer håller) Den bomlösa sadeln ser ut som vilken bomlös som helst.
Men hittar inte padden? :confused:

Är det höga kusten stövlarna du menar så har ju dem funnits hur länge som helst ju
Eller menar du CRW nubuck stövlar? Tycker faktiskt dem är snygga haha

Tyckte att den gröna western padden var ganska frän... hoppas ingen vill ha den så det blir rea rea rea ...:angel: :idea: ;) Tänk va snyggt på en skimmel..:eek:

Zindy16 skrev:
hittat det nu, westernpaden var ju hemsk!
Skulle aldirg lägga den på min häst, även om jag brukar handla från hööks (ja faktiskt, och mina grejer håller) Den bomlösa sadeln ser ut som vilken bomlös som helst.
Men hittar inte padden? :confused:

Är det höga kusten stövlarna du menar så har ju dem funnits hur länge som helst ju
Eller menar du CRW nubuck stövlar? Tycker faktiskt dem är snygga haha

Den finns inte ute på nätet än, dom får inte in den förränns i augusti:crazy: , inte dom där stigläderhållarna heller. Så jag får köpa dom nån annanstans. Sadeln fanns iaf inne, trodde jag fan inte men det var väll tur det så man slipper vänta i flera månader.
Stövlarna var väll inte de snyggaste, men jag gillar inte stövlar ö.h.t.

*kl*

verkar inte ha några sidnummer i min katalog :D men är et dom Steeds Highlanderstövlarna ni menar?
alldeles för klumpiga för min smak, och nej, inte så jättesnygga, men kan tänka mig att dom är sköna och bra om man bara vill skogsmulla eller liknande? :)

Sidnummret finns mitt på sidan, ute i kanten;) Japp, så hette de nog... Highlander vs. Highrider liksom...

Till alla er som faktiskt gillar grejerna som jag och flera andra gjort oss lite löjliga över, ta inte illa upp, vi skriver med glimten i ögat:angel: Alla gillar ju inte JW och RG heller:D

Finns det ingen bild på nätet av de stövlarna, vill ju också vara med o kunna säga "va fula de är" osv:p

*KL*

...bläddrar förstrött i katalogen (kom idag:D )... Ser ut att ha rätt ok underkläder...mmmm, behöver nya handskar....

....eeeeuuuuw, ridstövlar i halvgrov modell...varför ska man ha olikfärgade sulor??? Jag ska inte ha några ridstövlar:mad: ...och inte jodhpurs i samma modell heller:smirk: ...

*bläddrar förstrött vidare*:angel:

:eek: Westernbootsen ser INTE bättre ut med den ljusa sulan...
puke.gif

:eek: :eek: :eek: ...vem vill ha jeans med en taskigt gjord brodyr på fickorna???

...Men, annars fanns det ju en hel del *bra-å-ha*-prylar så nog kommer det att komma ett paket därifrån:angel:

Oktober skrev:
Finns det ingen bild på nätet av de stövlarna, vill ju också vara med o kunna säga "va fula de är" osv:p

Stövlarna finns på deras hemsida, "steeds highlander". Visst, jag kan hålla med om att det inte var så snyggt med olika färger på sulan, men SÅÅÅ hemska tycker jag ändå inte att de är. Jag förstår dock att ni har glimten i ögat - och nej - jag tycker inte JW:s grejjer är så oerhört fantastiska... :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 139
Senast: Cambrie
·
Utrustning Jag överväger att köpa nya benskydd till min häst. De ska skydda bra mot slag, vara bekvämt även fast att hon har ett jättestort överben... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 847
Senast: kurakosz
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 923
Senast: Saeta
·
Utrustning Idag kom snön där jag bor, och när jag red ut en sväng märkte jag hur snön klumpade fast sig både under stövlarna och på...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Jiffs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka