Arg och sårad

Sv: Arg och sårad

Hur gammal är barnet? :eek: (Förtydliga: Fröken S = barnet)
 
Sv: Arg och sårad

Det hoppas jag med, tråkigt när det blir såhär:(
 
Sv: Arg och sårad

Känns lite som om hon är vand vid att få precis som hon vill....
 
Sv: Arg och sårad

Jo hon är bortskämd och är nog ganska van med att alla dansar kring henne.

Sambons bror köpte ju en väska till henne för 8000kr för hon ville ha en:confused:

Kanske det var ett tecken att hon skulle ut??
 
Sv: Arg och sårad

8000kr för en väska???? Herregud..... Då får man ju nog faktiskt säga att hon är bortskämd. Är din sambos bror fortfarande tillsammans med henne??
 
Sv: Arg och sårad

Hemskt... Sambon sitter och pratar med honom där nere, tror inte det är så bra mellan dom. Det är ganska stor ålderskillnad mellan dom...15år:crazy:

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte det kommer hålla...
 
Sv: Arg och sårad

Oj, dessutom verkar de ju tyvärr som om hon inte är speciellt mogen heller å då känns de ju som om åldersskillnaden är ännu större. Speciellt om sambons bror är väldigt mogen.
 
Sv: Arg och sårad

men huva
nej du du ska inte behöva krusa för en sådan nippertippa.
at hon vill stå i ett stall med en som vansköter djur, det hade aldrig jag gjort. jag hade flyttat ( om det nu hade varit så) så det kan du ju köra med.

Man kan ju bo i samma höghus som idioter så det ska nog gå bra. hoppas att din sambos brorinser sikken golddigger han fått på halsen.

krama du svärfar en extra gång så har ni varandra!!

upp med nosen!
 
Sv: Arg och sårad

Vill bara ge cred till dig som trots allt verkar ha huvudet över ytan i den här soppan.

Stå på dig.
 
Sv: Arg och sårad

Jisses vilken smet! det är nästan så man skrattar åt elendet...:angel:
Jag tycker du har hundra procent rätt!!! Den där tjejen verkar otroligt omogen, bortskämd och ärligt talat ha en skruv lös..:grin:
Alla styrkekramar åt dig och dina svärföräldrar!!! Hon ska BORT vilket det otroligt omogna SMS:et visade på.
 
Sv: Arg och sårad

Tack:love:

Jo sambon läste nyss mitt inlägg här och han sa det...det är så fjantigt att man kan skratta åt det.

Hennes nivå är dadda hink och spade känns det som
 
Sv: Arg och sårad

Grejen är nog att smabons bror har insett det, han har snackat med smabon.

Han hade tydligen sagt till sambon att han inte vågar göra slut:eek:...för hon blir så arg:eek:

Nu är jag ännu mer arg:mad:
 
Sv: Arg och sårad

Det är solklart. Fruntimret kan inte uppföra sig, så varför ska du behöva lida för det? Och dessutom riskera hästarnas bästa? *styrkekram*
 
Sv: Arg och sårad

Huh vilken gräslig omogen barnunge,jag hade slängt ut henne för länge sen.Vilka go sambo och svärföräldrar du verkar ha.
 
Sv: Arg och sårad

Hon ska ut så är det bara:crazy:

Svärfar har ju kört ner hennes hästar till sambons brosas trädgård...och där kan dom ju inte gå:grin:

Tack:)
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 092
Senast: BornAgain
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 533
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 175
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp