Bukefalos 28 år!

Arg och sårad

Sv: Arg och sårad

har nu läst hela tråden... och det verkar ju redan som det håller på att ordna sig! :)

styrkekramar...
 
Sv: Arg och sårad

:eek: Vilken soppa!
Tur att hon ät ute från ditt stall.
Hoppas hon ramlar ut från familjen också :angel: :o ;)
 
Sv: Arg och sårad

Haha jag hoppas också hon ramlar ur familjen:devil::angel:
 
Sv: Arg och sårad

Tror ni inte den dumma f*n har ställt in sina hästar i mitt stall igen:mad:

Jag kokar...men jag tycker synd om hästarna..
 
Sv: Arg och sårad

Om inte kan det bli svårare. Nu verkar ju dina härliga svärföräldrar vara på din sida! :bow: Det är ju toppen.

Annars skulle jag nog tjura ihop. Om du har möjlighet att flytta dom till dina föräldrar så gör det! Du kan alltid flytta tillbaks. Men svälj inte vad som helst. (Men jag vet att det är lättare sagt än gjort. Du riskerar endel.)

Norrland
 
Sv: Arg och sårad

:mad:

det förstår jag!!! (att du är arg alltså)
Men säg till svärfar.. för det är han som äger stället gissar jag?
 
Sv: Arg och sårad

Verkar som en riktig bitch de dära,prata med svärfarsan igen.
 
Sv: Arg och sårad

Jag skulle definitivt inte flytta ut. Jag skulle nog hellre se till att ta så mycket plats jag bara kunde (om jag kände för att vara riktigt djävlig).

I första hand skulle jag prata med svärföräldrarna igen och att man tillsammans ger bruden en vecka på sig att flytta hästarna, hitta ny stallplats är kanske inte så lätt att ordna över en natt (när hästarna dumpats i trädgården...).
 
Sv: Arg och sårad

Där är vi nog olika. Jag skulle hellre tjura ihop om jag blivit riktigt sårad.

Men samtidigt har du rätt.

Det är klart att det inte vara går att packa ihop och dra. Du (ts) och din sambo har ju ett liv ihop.

Ta hjälp av svärföräldrarna och red ut det hela. Få ut henne från stallet.

Norrland
 
Sv: Arg och sårad

Vad är det för dum brud din sambos bror har hittat ? :eek: Hoppas att det snart är över och att du aldrig mer behöver ha något mer med henne och göra. Hon kan ju inte bete sig som vanligt folk ! :grin:

Sparka henne hårt i röven från mej :devil: :rofl:
 
Sv: Arg och sårad

Det är mitt och sambons stall, vi har bygget det för egna pengar fast på svärfars och svärmor mark.
 
Sv: Arg och sårad

Du kan ge dig f*n på att jag sparkat ut henne, jag tog snällt ut hennes hästar ur MITT stall och sa att är inte hon borta innan imorgon ringer jag polisen.

S och B har gjort slut:banana::banana::eek::o:angel:
 
Sv: Arg och sårad

Hon kommer inte in i mitt stall, jag måste stå upp för mig själv nu.
Men jag har fixat stallplats till henne 5 mil härifrån som hon tydligen skulle ta:banana:

Så hon ska åka ikväll:banana:

Blir nog att ta ett glas vin snart:angel:
 
Sv: Arg och sårad

Svärfar har åkt på "semester" han kommer inte hem överens j*velskapet är borta fick svärmor som svar.

Han har aldrig tyckt om henne och jo han beeter sig lite omoget:eek:
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 317
Senast: BornAgain
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 892
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 613
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 853
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp