Jag är så arg på mig själv för att jag inte klarar någonting! Jag är så arg på ångesten som hindrar mig hela tiden! Hela dagen har varit fruktansvärd och jag klarar ingenting! Hundarna behöver ut på en vettig promenad och inte bara komma ut och kissa men jag klarar inte det för jag är för oduglig för att stå upp mot ångesten!
 

Och såklart mötte jag min vidriga fyllegranne när jag var ute och kissade hundarna nu så nu är ångesten ännu värre😭 12 jävla år och flera polisanmälningar för ofredande och äcklet lämnar mig ändå inte ifred!
 
Jag är så arg på mig själv för att jag inte klarar någonting! Jag är så arg på ångesten som hindrar mig hela tiden! Hela dagen har varit fruktansvärd och jag klarar ingenting! Hundarna behöver ut på en vettig promenad och inte bara komma ut och kissa men jag klarar inte det för jag är för oduglig för att stå upp mot ångesten!
Vad gjorde du igår?
 
Du är inte alls oduglig. :heart Jag vet inte hur det är/varit för dig, men julen kan vara rätt påfrestande, och ångest tar dessutom jättemycket energi. Så det låter helt normalt och okej att inte orka någonting annat nu.

Hundarna har fått kissa, det är det viktigaste. Det kommer nya chanser.
 
Mår fortfarande skit. Massa ångest, superdeppig, trött och svänger som fan. Jag som hoppades att det hade blivit lite bättre 😞 Nu är jag inte lika arg längre. Mest uppgiven och ledsen istället. Och totalt sönderstressad för jag oroar mig något fruktansvärt hela tiden för både hundarna, marsvinen och pengar. Innan har jag kunnat få in lite extra pengar på mina marsvinsgrejer men nu är nästan allt slut och jag orkar inte göra nytt. Och även om jag orkat så hade jag inte kunnat få tag på material för det är slut typ överallt.
Men idag har iallafall hundarna kommit ut på en ordentlig promenad när boendestödet var här. Tycker fortfarande inte att det räcker men det är ju bättre än snabbkissar. Förutom det så har jag nog bara legat och fipplat med telefonen. Minns inte mycket nuförtiden
 
Fy fan vilken dag! Först vaknade jag aptidigt och kunde inte somna om plus jättemycket ångest så jag var helt slut när boendestödet kom men det var så fint väder så det var självklart att ta en promenad. Poppy och Bella fick springa lösa och Poppy sprang rakt in i mitt ben med sådan kraft att hon tuppade av och blev alldeles stel i hela kroppen. Jag var helt säker på att hon brutit nacken och höll på att dö! Tack och lov kom hon till sans efter en stund och verkar vara oskadd, om än lite öm i kroppen. Jag håller stenkoll ifall hon skulle bli konstig för då får jag åka in med henne. Efter det så har jag hjälpt en vän att göra en massa ärenden och sedan fixa tvätten och nu är jag helt jävla slut och vill bara att klockan ska bli tillräckligt mycket för att kunna sova. Samtidigt är jag rädd för att sova för jag är orolig för Poppy
 
Det är så himla orättvist att du inte kan få psykologhjälp eller någonting :( ingen ska behöva ha det såhär!
Mm 😞 Har letat och letat men det finns ingen i stan. Har fått tips om ett ställe som tydligen ska vara jättebra en bit bort men måste klara att höra av mig också plus att jag vet inte om det går på högkostnadsskyddet där. Sedan vet jag inte hur mycket eventuell terapi funkar så länge jag är så fruktansvärt trött som jag är nu för hjärnan funkar inte.

Jag kan få mer praktisk hjälp från boendestödet men det är sådan fruktansvärd ångest varje gång så jag vet inte om det hade hjälpt eller stjälpt. Det känns ju bra efteråt att hundarna har fått en ordentlig promenad men förutom det så är det bara jättejobbigt.

Jag har iallafall hittat en yogapose som verkar hjälpa lite mot när det kryper i hela kroppen av frustration och den kan jag göra liggande i sängen så då blir det mycket lättare att ta tag i att göra den istället för att bara ligga och ha ångest för att jag inte klarar det. Men känner jag min kropp rätt så kommer den att sluta funka om några dagar
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Trötthet. Panikångest i parti och minut som inget hjälper mot. Alltid brist på pengar. Ingen framtidstro för inget kommer någonsin att...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 797
  • Artikel
Dagbok Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett...
126 127 128
Svar
2 541
· Visningar
145 738
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp