Arvet från Rodemond Hill?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Krockodil

Trådstartare
Någon fler som har problem med det spelet? Jag hade det för massor av år sedan och då fungerade allt precis som det skulle. Köpte det för någon vecka sedan från en internetsida men när jag upptäckte att det inte verkade fungera så fick jag ett nytt men det är precis samma fel på detta spel.
dessa fel är det;
*det går inte att komma tillbaka in i stallet från gödselstacken.
*det går inte att gå komma till 3.de tävlingen. Står hela tiden att det är en hemlighet till som måste upptäckas fast det inte finnd det!

Har provat spelen på tre olika datorer men det är samma fel på alla så är det nån som vet om man måste installera något sepciellt eller om det bara är jag som fått två dåliga exemplar av spelet???

Sv: Arvet från Rodemond Hill?

Funderat på att ställa frågan i någon av de 8 (olåsta) trådarna som redan finns om spelet:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 916
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 653
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 935
Senast: Snurrfian
·
Fritid Apropå min spelnostalgi i går natt om klassiska dataspel. Vad spelar ni, vilken genre, multiplayer eller single? Själv gillar jag ju... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 117
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka