Blir avslappnad, men tyvärr inga tingles :( Men hatar smaskande så undviker sån asmr. Lyssnar bara på en koreansk tjej som gör mycket rollspel 😃
Tyckte det verkade skitstörigt och konstigt först, tills jag lyssnade på en och tyckte det var så gött hahha

Vidrigt! Försöker förtränga den här tråden alls men det går ju inte när den flyger upp i topp så snart nån skriver något i den. Jag får bara äckelkänslor. Usch.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 142
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag är ett stort fan av kosttillskott till häst. Såg bra effekt när jag gav Naf Superflex till min gamla häst. Och min kompis gav Krafft...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Nu är jag lite tjatig men undrar även om man kan dricka alkohol under tiden man äter gabapentin,ska åka till cypern om 3 veckor å nån...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Carina61
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur