Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det är heläckligt. Särskilt viskprat. Inget för migHur reagerar ni på det?
Jag gillar främst när ljudet går från sida till sida om vartannat. Viktigt att det har spelats in med 2 mikrofoner! Sen vad som låter spelar inte så stor roll, men jag gillar inte smaskande. Och viskningar ger mig i regel ingenting.Vilken typ gillar du?Det finns så många!
Det enda jag kan komma på som jag tycker är det minsta trevligt är ljudet av porlande vatten, men det har jag ju akvarierna till.![]()
Men är du beroende av bilden/filmen? Det verkar som att mycket går ut på att det ska vara en ung vacker flicka som ska filmas när hon framställer ljuden. Hur viktig är filmen? Varför finns den egentligen om det handlar om ljudet?Älskar vissa, är neutral till det mesta och ytterligare några tål jag inte alls. Är så tacksam för det nu när jag reser i jobbet eftersom det innebär skitstressiga dagar och sen försöka sova på hotell (inte mitt bästa). Det stänger nog ute min egen hjärna vilket kan behövas ibland![]()
Nej, jag är inte "beroende" av visuella triggers, men många andra är det antar jag. Jag kan inte svara för alla som någonsin tittat på asmr. Sen killgissar att Youtube är den självklara plattformen för att skapa den typen av community som verkar finnas kring det. Eller vilken annan plattform skulle passa bättre?Men är du beroende av bilden/filmen? Det verkar som att mycket går ut på att det ska vara en ung vacker flicka som ska filmas när hon framställer ljuden. Hur viktig är filmen? Varför finns den egentligen om det handlar om ljudet?
Ingen aning, jag har dålig koll på sånt. Men det finns något som heter podd, det är väl bara ljud?Nej, jag är inte "beroende" av visuella triggers, men många andra är det antar jag. Jag kan inte svara för alla som någonsin tittat på asmr. Sen killgissar att Youtube är den självklara plattformen för att skapa den typen av community som verkar finnas kring det. Eller vilken annan plattform skulle passa bättre?
Intressant. Hur ser man då ut? Hur ser man ut om man inte är ung och vackerDet verkar som att mycket går ut på att det ska vara en ung vacker flicka som ska filmas när hon framställer ljuden.
Autonomous sensory meridian responseVad är ASMR?