Att göra en hemsida!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 049
T

Tomaten

jag har sökt här på forumet men hittar inget från "botten". Jag satt och en kompis hade tråkigt och gjorde en hemsida i Publisher för skoj skull. Den blev dock rätt bra och nu vill jag ladda upp den.
Går det?:angel:
Jag är medlem på Passagen men begriper nada, hittar inga HTLM program osv...
Någon som kan förklara för en dum?:angel:

Sv: Att göra en hemsida!

Oj publisher är inte så bra att använda (speciellt om det är en gammal version)

men för att lägga upp den på passagen krävs det att använda ett FTP program.

Sök här på FTP så får du upp en del svar

Attans, tänkte nästan det. det var allt för lätt.

Jag har sökt på ftp program men inte fått upp något och jag hittar ändå inget att ladda ner....:cry:

:eek: men nu ger jag väl upp, jag klarar inte ens av att ladda ner det. trycker på down load men det kommer bara sån där fil lista typ...:o:o

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 742
Senast: cirkus
·
Äldre Jag är väldigt nyfiken, eller vetgirig snarare. Jag är medveten om att jag är det på en nivå som det säkert finns en diagnos på. Jag... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
12 116
Senast: Rosett
·
Hästhantering Jag är både ledsen och förbryllad just nu :confused: Låångt för att förklara bakgrund men tacksam om någon orkar läsa! I stallet... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 562
Senast: Alexandra_W
·
A
Hästvård Vet inte hur jag ska börja... Sitter med tårar i ögonen bara utav tanken. Min häst var med om en trafikolycka i sommras, vet kom ut...
Svar
8
· Visningar
2 702
Senast: alc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka