Precis det är ju så olika jag var oerhört billig i drift själv när jag gick på soc som man sa då. Jag var inte så intresserad av mat utan åt mest flingor och mjölk och lagade bara mat några gånger i veckan.En del har anhöriga som betalar djurens omkostnader. En del lever på luft för att ha sina djur kvar, djuren betyder allt vilket i de fall jag tänker på också leder till mänsklig misär. Andra tummar på det de kan för att ha djuren kvar. Och en del får ihop det. Det finns alla varianter.
Jag anser väl att man kan ha djur om man får ihop ekonomin och är beredd att ta ansvar om de blir sjuka, även om det innebär avlivning. Man ska kanske vara försiktig med att skaffa nya. Det djuren gör är ju krasst att du själv skulle få mindre över till mat, kläder och hygien mm.
Har alltid tvättat håret någon gång i veckan därutöver bara varm dusch. Använt minimalt med smink i alla tider. Noll hårprodukter och övriga skönhetsprylar och ingrepp.
Sliter minimalt på mina kläder förutom skor. Skor är min enda stora utgift då jag går och springer mycket i terrängen