Att ta tag i saker

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar inte hur det kan vara så segt att komma till skott med saker. Solen skiner ute och jag ligger på soffan. Det är ju inte så att det fattas saker att göra men jag får inget gjort. Det är frustrerande att allt tar emot så mycket hela tiden.

En sak har jag i alla fall fått fixad och det är mitt testamente. Så nu är det lugnt om man skulle få coronan. Jag känner mig lite lätt paranoid när jag åker ner till byn. Förvisso har jag ett bra immunförsvar men man vet ju aldrig. Jag trodde ju till för bara några veckor sedan att jag inte kunde få feber men det kunde jag visst.

Hur ska man få den här initiativlösheten att försvinna? Det är rätt jobbigt när nästan inget blir gjort. Nu borde jag t.ex. slänga in mina sommardäck i bilen och åka ner till verkstan. Jag har ju köpt nya däck som ska på de gamla fälgarna. Sen borde jag rensa lite ogräs också. Men blah... jag får inte ändan ur vagnen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 950
Senast: Voeux
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 895
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp