Att våga må bra

Jag är lite rädd för att må "för" bra. Det är egentligen inte så konstigt med tanke på att varje gång jag lyckats ta mig på fötter senaste året/åren så har något kommit och slagit undan benen på mig. Som att Murphy utsett mig till sin BFF :cool:
Visst blir det ju lite självuppfyllande, och är helt klart något jag behöver ta upp med min terapeut.

Men tänker sticka ut hakan och säga att, fan i dag är en bra dag.
Ingen PMS, mensen (tredje gången på en månad) blev inte så farlig och tror fasiken förkylningen inte blev så mycket mer än en tryckande huvudvärk över panna och näsrygg.

1677742673033.png
 

Njuta av dig och ta en dag i taget! Härligt med en bättre dag så fokusera bara på här och nu.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 554
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...sa en kollega till mig härom dagen. Jag kunde förstås inte låta bli att svara ”Nog för att jag har gått upp lite i vikt på senaste...
Svar
15
· Visningar
2 369
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 692
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp