Att vara jag

Trötthet. Panikångest i parti och minut som inget hjälper mot. Alltid brist på pengar. Ingen framtidstro för inget kommer någonsin att bli bättre. Problem att hantera. Ensamhet. Folk som ständigt är arga på mig. Jag fattar inte vad som motiverar mig att leva. För allt är ändå bara skit. Alla dagar är bara fyllda med krav.

Jag har inte vågat ta min kvällsmedicin för jag kan inte hantera ångesten som den ger. Vet inte hur jag ska överleva natten. Det känns så fruktansvärt hopplöst.
 

Jag har precis skrivit till psykiatrin igen. Men jag kommer inte att få svar idag. Hur ska jag överleva natten?
 
Snackade med akutpsyk. Gråter för jag är så rädd.
Det är så svårt att säga något vettigt för jag har ingen aning om hur det känns att vara så påverkad av sina känslor. Vet inte ens om det är rätt att uttrycka det så. Men jag hoppas att du kan hitta ett sätt att härbärgera allt det svåra :heart
 
Snackade med akutpsyk. Gråter för jag är så rädd.
Kanske kan du åka dit och ta medicinen ett par kvällar så att du blir trygg med den med folk i närheten först?
Annars gick det ju faktiskt för dig att ta dig igenom ångesten igår och du somnade ganska snabbt efter en tablett - kan du våga ta en i sängen ikväll igen bara genom att veta att autpsyk finns ett samtal bort? ❤
 
Kanske kan du åka dit och ta medicinen ett par kvällar så att du blir trygg med den med folk i närheten först?
Annars gick det ju faktiskt för dig att ta dig igenom ångesten igår och du somnade ganska snabbt efter en tablett - kan du våga ta en i sängen ikväll igen bara genom att veta att autpsyk finns ett samtal bort? ❤
Jag har 6 mil till akutpsyk. Så det är inte helt enkelt. Vet inte om man kan göra så.

Jag sitter på sängkanten nu med en tablett bredvid mig. Tar jag den kan jag inte ångra mig.
 
Jag har 6 mil till akutpsyk. Så det är inte helt enkelt. Vet inte om man kan göra så.

Jag sitter på sängkanten nu med en tablett bredvid mig. Tar jag den kan jag inte ångra mig.
Jag tycker att det låter som att du ska ta den. Du är redan i sängen och om kroppen svajar så har du mjuka saker kring dig, som kan famna kroppen.

Att åka 6 mil nu låter som ett sämre alternativ.
 
Jag vet inte hur jag ska klara det. Den fysiska känslan igår var så otäck. Alla fysiska känslor som avviker är otäcka. Jag får även ångest när magen är i olag och jag måste springa akut på toa.

Det känns som om jag i praktiken står utan medicin.

Och nu har jag ont i magen också.
 
Jag vet inte hur jag ska klara det. Den fysiska känslan igår var så otäck.

Det känns som om jag i praktiken står utan medicin.

Och nu har jag ont i magen också.
Jag måste snart sova (tagit mig egen nattmedicin), men om det hjälper dig att ha någon på pm närmaste 20 minuterna så kan jag snickesnacka lite för distraktion eller så. Bara att skriva.
 
Jag vet inte hur jag ska klara det. Den fysiska känslan igår var så otäck. Alla fysiska känslor som avviker är otäcka. Jag får även ångest när magen är i olag och jag måste springa akut på toa.

Det känns som om jag i praktiken står utan medicin.

Och nu har jag ont i magen också.
Den var otäck en stund men gick över och sedan somnade du ju. Nu vet du vad du kan förvänta dig så det blir ingen överraskning. :heart
 
Jag tog ingen medicin igår, men somnade. Tyvärr har natten varit kass. Jag har vaknat hur många gånger som helst. Förvisso har jag kunnat somna om men ändå.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
31
· Visningar
1 785
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 108
Senast: Wingates
·
  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
592
Senast: Cosinus
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte hur jag ska stå ut. Jag kan inte sluta gråta och jag har fått max som jag får av ångest medicinen. Och jag får inte vara...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
11 627
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp