Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

:rofl:

Smittar Lydnad? :idea:
Jag KRÄVER omedelbart en BukeTräff med alla som har lydiga hundar och naturligtvis ska hundarna vara med!:banana:
 
Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

Risken är väl stor för omvänd smittspridning.
:rofl: :rofl:

Va dumt! :mad: :p

Idag ska jag sätta Mulle framför datorn för att titta på klipp på lydiga hundar på tuben, jag förväntar mig att han ska kunna både HIT, FOT, och hämta kalla Öl i kylskåpet ikväll! :idea:

Länk tips mottages tacksam ;)
 
Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

Va dumt! :mad: :p

Idag ska jag sätta Mulle framför datorn för att titta på klipp på lydiga hundar på tuben, jag förväntar mig att han ska kunna både HIT, FOT, och hämta kalla Öl i kylskåpet ikväll! :idea:

Länk tips mottages tacksam ;)

funny-dog-pictures-lol-pee.jpg
 
Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

Säljes!

Lydnadsbaciller, 10 ml 1.100 kr + moms

Anvisning:
Häll provrörets innehåll i en jämn sträng längd hundens rygg från nacke till svans.
Gnugga sedan noga in innehållet i stora medurs cirkelrörelser från ryggen och ner över buk, ben och tassar. Avsluta med att gnugga in innehållet längs hundens hals, öron och huvud - undvik ögonen.

Effekt:
Inom 6-8 dygn skall hunden ha utvecklat en felfri förmåga att i alla lägen komma på inkallning, gå fint i koppel samt sitta/ligga på anvisad plats i minst 50 minuter med stora störningar i form av lekande hundar, mat, bollar och ankor med bjällror runt halsen.

Efter 23-31 dygn skall hunden kunna hela Lkl1 och Lkl2, samt delar av momenten i Lkl3 och Elit.
Alla vardagslydnad skall vara perfekt och att promenera med lös hund på Drottninggatan i Stockholm skall kännas som den naturligaste sak i världen.

Verkningstid:
Lydnadsbacillerna börjar verka inom 24-48 timmar och effekten kvarstår i 2-4 månader beroende på belastning.
Hundar som är väldigt olydiga i början av behandlingen behöver tätare intervall mellan behandlingarna än hundar med viss grundfostran.

Om önskad effekt ej uppnås eller om röret med Lydnadsbaciller uppfattas som tomt vid leverans så beror detta enbart på att ägaren ej tror på behandlingen!!

För hundägare som fullt ut tror på bacillernas förträfflighet finns en 100%-ig nöjdhetsfaktor.
Av 644 troende hundägare var 628 så nöjda att de grät och övriga 16 har donerat stora summor pengar för vidare utveckling av produkten.


( :D :D :D :D :D :angel: )

/Swat
--
 
Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

:bow::bow::bow::bow::banana:

Till nästa hund kommer jag att skippa Bk och bara prenumerera på dina baciller!
 
Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

Säljes!

Lydnadsbaciller, 10 ml 1.100 kr + moms

Anvisning:
Häll provrörets innehåll i en jämn sträng längd hundens rygg från nacke till svans.
Gnugga sedan noga in innehållet i stora medurs cirkelrörelser från ryggen och ner över buk, ben och tassar. Avsluta med att gnugga in innehållet längs hundens hals, öron och huvud - undvik ögonen.

Effekt:
Inom 6-8 dygn skall hunden ha utvecklat en felfri förmåga att i alla lägen komma på inkallning, gå fint i koppel samt sitta/ligga på anvisad plats i minst 50 minuter med stora störningar i form av lekande hundar, mat, bollar och ankor med bjällror runt halsen.

Efter 23-31 dygn skall hunden kunna hela Lkl1 och Lkl2, samt delar av momenten i Lkl3 och Elit.
Alla vardagslydnad skall vara perfekt och att promenera med lös hund på Drottninggatan i Stockholm skall kännas som den naturligaste sak i världen.

Verkningstid:
Lydnadsbacillerna börjar verka inom 24-48 timmar och effekten kvarstår i 2-4 månader beroende på belastning.
Hundar som är väldigt olydiga i början av behandlingen behöver tätare intervall mellan behandlingarna än hundar med viss grundfostran.

Om önskad effekt ej uppnås eller om röret med Lydnadsbaciller uppfattas som tomt vid leverans så beror detta enbart på att ägaren ej tror på behandlingen!!

För hundägare som fullt ut tror på bacillernas förträfflighet finns en 100%-ig nöjdhetsfaktor.
Av 644 troende hundägare var 628 så nöjda att de grät och övriga 16 har donerat stora summor pengar för vidare utveckling av produkten.


( :D :D :D :D :D :angel: )

/Swat
--


jag tar rubbet! alla rör du har.
 
Sv: Avdelningen märkliga samtal! (Udda omplacerings-teknik?)

Underbart! :D :bow:
Både samtalet och försäljningen av baciller!!
Jag tror jag tar ett rör till att börja med, så vi kommer igång med LK3 ordentligt!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 861
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Då jag nyligen letade valp kom jag i kontakt med en uppfödare inom grupp 9. Efter att jag klarat utfrågningen om hur hunden skulle få...
Svar
14
· Visningar
3 340
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 293
Senast: Bison
·
Övr. Hund Måste bara lätta mitt hjärta lite och hoppas få höra några positiva historier om omplaceringar. Vi har en 18 månaders hund...
Svar
12
· Visningar
1 942
Senast: Olymp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp