Bukefalos 28 år!

Avelsvisningar 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Avelsvisningar 2012

Har du sett någon film från visningen? Där kan du ju i så fall verkligen se om han kanske hade/eller inte hade taktmissar, saknade tempo osv. :)
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Ärligt talat så anser jag mig kunnig nog att själv avgöra om det var ren takt, missar osv och jag anser även att de proffs och duktiga avlare som såg ritten var kunniga nog att se det också. Deras kommentar var att det hela var helt sjukt. Men om du vill sitta och säga att domarna alltid har rätt och min häst gick skit så är det upp till dig, jag som red och de som såg vet sanningen. Domare kan också göra fel de är också bara människor och det var inte bara jag som tyckte att dom snåla. Hur många på hela bedömningen fick ens en 8.a på tölt? 3 kanske, då börjar man undra vad som är fel, så dåliga kan inte alla hästar ha varit.

Egentligen vill jag inte ens vara med i den här diskussionen och jag skulle verkligen vilja att tråden låstes för det är bara pinsamt allting. Men jag blir så förbannad när folk sitter och klagar på hästarna när de inte ens har sett nånting och inte har nån koll. Det är därför man aldrig kommer visa på bedömning igen för sen sitter folk bakom anonyma nick på nätet och hackar på det som dom har noll koll på.

Egentligen är det domarna som ska skämmas och inte vi stackare som råkat ut för orättvisor.

Tyck att jag är löjlig ni men jag får skylla på domarna så mycket jag vill faktiskt och om det gläder er att tala om att det var minsann min häst som var dålig fast ni inte ens sett nåt gör det då om ni tycker det är så kul.

Men tänk lite, erat nöje är på någon annans bekostnad för jag blir faktiskt ledsen. Det räcker med att jag blev helt knäckt efter bedömningen sen ska jag behöva höra ert tjatter också.

Hade jag fått bestämma hade jag aldrig ens velat vara med i den här tråden och just nu är jag faktiskt jäkligt trött på det här forumet för det slutar ofta med att man blir ledsen för många här inne är inte snälla.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Nej jag har ingen film, men ärligt talat jag tänker inte ens diskutera hästens prestation jag vet faktiskt själv vid det här laget hur ren takt känns och de som berömde ritten efteråt har också koll kan jag lova.

Jag tycker att alla kan sluta diskutera mig och min häst nu och prata om nåt annat istället för jag tycker inte det här är kul för fem öre och blir faktiskt ledsen. Slå inte på en som redan ligger... Jag har redan tagit för mkt skit.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Och jag tycker faktiskt att moderatorerna kan göra sitt jobb och ta bort eller åtminstone låsa tråden, jag tycker inte att det är okej att hänga ut och diskutera folk på det här sättet.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Ok, stopp stopp, nu tycker jag att du kan ta å be om ursäkt. Jag har inte kritiserat dig, jag har då rakt inte slagit på någon som redan ligger! Jag försökte bara komma med en hjälpande infallsvinkel. Vill du inte diskutera detta så ska jag inte nämna det igen.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

det var inte menat till dig utan till alla för jag tycker inte det är roligt längre, jag är faktiskt riktigt ledsen och besviken både på resultatet och den här diskussionen, jag ångrar att jag nånsin ens skaffade ett konto på den här sidan för det här är inte roligt... Jag känner mig väldigt blottad.

Jag vaknar på morgonen och har ångest och tänker att jaha undra vad dom skrivit idag då :cool:
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Hur många på hela bedömningen fick ens en 8.a på tölt? 3 kanske, då börjar man undra vad som är fel, så dåliga kan inte alla hästar ha varit.

Där borde du ta reda på fakta först.
17 hästar var det som låg på 8.0 eller högre för tölt.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Men snälla, den enda som anklagar folk, som diskuterar folk i negativt ordalag eller har åsikter överhuvudtaget är du.
Du själv är den enda som klankar ner på dig själv och din häst. Ingen har sagt någonting om att din häst är dålig, mer än du själv.
Så nu får du ge dig.

KL.
Jag undrar fortfarande vilka domare som var på plats.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

kan inte bara mitt hela konto raderas och tråden också jag är trött på den här jäkla tråden och det här jäkla forumet och jag är trött på alla jäkla människor som ska tjattra en jäkla massa det är inte roligt för fem öre :mad:

Jag vill inte finnas här mer :crazy:

Tycker ni att det är roligt att hänga ut och göra bort folk totalt??

Kan ni inte bara hålla käften och diskutera något annat istället. Jag tycker inte det är kul längre kan ni inte fatta det. Mår ni bra av att vara elaka eller?

Jag tycker att alla i den här tråden som är så jäkla duktiga kan sätta igång och visa sina hästar själva och så kan ni få se hur jäkla kul det känns sen när alla får en totalpoäng på 6.90 och alla andra sitter och hackar på dom och visar upp resultaten :cool:

Ni var för fan inte ens där, ni såg inget ni vet inget och ni kan inte ens visa hästar bättre själva så håll bara tyst och ge fan i att diskutera mig och lägga in mina resultat.

Och jag tycker det här jäkla forumet är helt jäkla sjukt, folk får hänga ut andra och hacka på andra och vara hur elaka som helst men inte fan gör moderatorerna något åt saken?

Vart fan är alla moderatorer? ta bort tråden det här är inte roligt. Förstår inte varför det är så kul att tråden är kvar.

Ärligt talat så vill jag bryta mot forumets alla regler bara jag får slippa vara med på det här forumet mer, jag vill bli avstängd och jag vill bli borttplockad och jag vill få bort den här jäkla tråden.

Jag tycker inte den här diskussionen är okej och jag tycker att det har gått för långt nu.

Låt mig bara slippa det här :crazy:

Kan inte folk bara vara glada och snälla istället för att bara hacka och hacka och hacka...

Tycker ni att det är roligt att jag blir ledsen eller? grattis ni har vunnit.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

det sjuka är att om jag skulle lägga in annonser eller reklam här då skulle inlägget plockas bort direkt, men om nån hänger ut en och folk diskuterar en då är det helt okej.

Ju mer mobbing destå bättre är det för ju mer tjafs det blir destå mer besökare får den här värdelösa sidan...
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Fast jag måste säga det va jäkligt klumpigt av dig att lägga ut hela silversvarts namn och bedömning, sen om alla redan vet vem hon är här inne är det väl ändå upp till var och en och ta reda på resultatet. Tror inte du själv hade lagt upp din hästs bedömning om den fått 6,5 för tölt. Sen huruvida bedömningen gått till, om det va domarna eller banan, det kan vi bara spekulera i.
 
Sv: Avelsvisningar 2012

Håller med om att det var väldigt klumpigt.

Sen tycker jag att man kan sluta diskutera när personen i fråga säger att den blir ledsen. Alla kommer alltid att tycka olika och det måste man respektera. Är det verkligen värt att göra någon så ledsen så att den vill lämna forumet bara för att motbevisa denne?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 810
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 215
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 162
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 546
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp