Även HS hänger på trenden..

cactuspower

Trådstartare
om de dära skydden ála Hampa/Catago Pro, fast dessa står det Horse Saver på :D

sensskyddfram33701.jpg

Sv: Även HS hänger på trenden..

Tja, smaken är som baken. Tycker det är viktigast att de fyller sin funktion jag.
Har beställt Hampa Pro setet ifrån Börjes, bruna då till min fux. Tycker det verkar vara mycket bra skydd för pengarna och jag är inte såå pjoskig :p Rider nu mest ändå bara på hemmaplan. Däremot är jag Petig med att matcha färger osv.

Men det är klart, hade jag haft pengar hade jag bara köpt endast det jag ville ha.
Men om jag skulle lägga vart enda öre på min häst och inte prioritera att jag skulle få något, en enda gång skulle jag liksom få gå näck eller nåt haha :p

BTW, kom på att jag även har för mig att BR också hakat på trenden med sådana skydd, snarlika med ovanstående fast det står BR på dessa i stället. Rätta mig om jag har fel..

Varför kan ingen komma med nått nytt?
Alla bara gör likadana saker ju :(

Haha. Ja, som sagt, när ska alla komma på eget?!

Vad är det nu? 4 märken som har likadana skydd?!

Oavsett vad så skulle jag välja JW, även fast att de är dyrast! :D

Inte ett par till.... :rofl:

Men så är det väl, någon gång så måste väl eskadronmodellen bli "omodern" (men jag kommer alltid tycka att de är snyggast :D)

Fast, jag är lite tveksam till dessa, tror nämligen att det är exakt samma tillverkare till allihopa och sen säljs de till JW som säljer de dyrast och varförst med de, säljer till catago som kommer med sina lite billigare, sen hampa i samma prisklass och nu hampa och horse saver...

Nä, jag måste väl hålla med om att det ska vara originale helst, men här är jag lite kluven de är faltiskt identiska med varandra, både stolrek, neoprentjocklek och "plastöverdraget"..... :crazy:

Senast ändrad:

Äh, jag tror inte att det är några problems att använda dom. Har själv investerat i ett par Hampa Pro, bruna ifrån Börjes som jag hoppas kommer snart! Jag köpte ett par svarta märkeslösa senskydd på en ponnytävling en gång, samtliga vart slutsålda -
ett par kostade 25 spänn :p Men jag hade dom på flera ponnysar utan bekymmer.
Nu har jag dock gett bort dom eftersom jag har stort häst.

Men jag tror bara att det är JW som tjänar massor på att det står deras namn, men de är väll precis samma skydd som Hampa, Catago osv.. säkerligen...

cactuspower skrev:
Men jag tror bara att det är JW som tjänar massor på att det står deras namn, men de är väll precis samma skydd som Hampa, Catago osv.. säkerligen...

Just så det är! :D

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 918
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 383
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –... 30 31 32
Svar
629
· Visningar
18 863
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka