Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Måste var e av de mest uppenbara vinkarna någonsin i en ulvlek? :p:cool:
Att döpa sig själv till puckelrygg och dessutom teoria(iofs OT) att man borde bli så som alla förväntar sig - dvs OND?
Hallå!!:D

Jamen gnugga in det bara gör det :banghead::banghead::banghead::sneaky::sneaky:

Det är nog det jag är mest sur över - du hade ju dessutom tänkt ta herraväldet själv.
 
Måste var e av de mest uppenbara vinkarna någonsin i en ulvlek? :p:cool:
Att döpa sig själv till puckelrygg och dessutom teoria(iofs OT) att man borde bli så som alla förväntar sig - dvs OND?
Hallå!!:D
Du var ju uppenbar när du öppet funderade över om du kunde sabba för siaren genom att dö, synd att jag inte såg det förrän dagen efter :p
 
Vad har snäll med saken att göra, för trög heter det :meh:
Men tack för din stöttning, "jag är glad att jag inte är du" var verkligen uppmuntrande :cautious:
men du har ju varit LL själv iofs med din ytterst onda syster (vågar inte ens tagga henne :angel::crazy::p)
så du vet ju att LL ALLTID alltid är onda - vi vann ju denna leken - right !
High 5 lyan!! Bra jobbat!!!
:bow::bump::banana:
 
Förresten, vidarebefordrade Artline min något otacksamma hälsning till goda lyan när jag till sist luskat ut allas roller, och DÅ får jag en sia :grin:
 
men du har ju varit LL själv iofs med din ytterst onda syster (vågar inte ens tagga henne :angel::crazy::p)
så du vet ju att LL ALLTID alltid är onda - vi vann ju denna leken - right !
High 5 lyan!! Bra jobbat!!!
:bow::bump::banana:
Eftersom mitt eminenta spel sista dygnet (det var ju så dax då) ändrade läget från superläge för onda till att lottning var er enda chans att vinna så väljer jag att se mig som moralisk segrare :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 617
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 006
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
22 849
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp