Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Mmmmm. Men vad bra! Vi är på medeltiden. Finns många sätt att göra av med folk och eftersom Amerika inte ens är upptäckt lär nog vare sig US Army eller Secret Service komma till din hjälp.

Så var det problemet ur världen!:angel:
Är ni helt plötsligt på medeltiden? Då lär ni inte komma över kanalen i brådrasket... :angel:
 
Ja, vi kan låtsas att du är Quasimodo, tror inte en engelsk puckelrygg är så populär i Frankrike :p
Måste var e av de mest uppenbara vinkarna någonsin i en ulvlek? :p:cool:
Att döpa sig själv till puckelrygg och dessutom teoria(iofs OT) att man borde bli så som alla förväntar sig - dvs OND?
Hallå!!:D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 617
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 006
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
22 849
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp