Prinsarna i Towern (Ulvspel)

jag tycker alla lekar innehåller alternativa fakta, onda sidan var väldigt lyckosam å presentera dem den här gången :idea: ;)

För du menar väl inte att ni vill ha en LL som presenterar alternativa fakta..... :angel::D
Hmm... sant :p
Jag tänker kanske en roll som kan förvränga fakta? (Falsk media) eller kanske att spioninfon innehåller en rad som är fake?
Och nån Trump som kör sitt eget race eller får välja sida eller nåt?
Vad tror ni?
 
Hmm... sant :p
Jag tänker kanske en roll som kan förvränga fakta? (Falsk media) eller kanske att spioninfon innehåller en rad som är fake?
Och nån Trump som kör sitt eget race eller får välja sida eller nåt?
Vad tror ni?
Låter som en mycket bra idé tycker jag :D
Jag ska fundera lite å kan mycket väl hålla en Trump-lek framöver :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 623
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 006
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
22 851
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp