avi till mpeg....

Status
Stängd för vidare inlägg.

mag

Trådstartare
det är möjligt att det finns någon förklaring i sök menyn, men jag hittar ändå inte. Kan man göra om en avi-fil till mpeg? vad jag förstår så går det in en hel avi film på en cd-skiva medans man behöver två till en mpeg film ??? alltså måste den filen delas då eller. Och går det överhuvudtaget. Jag är urusel på engelska och vill helst inte ha hänvisning till någon engelsk sida utan gärna svensk hjälp. Tack

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 406
Senast: fejko
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
10 991
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24... 2
Svar
28
· Visningar
4 334
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var på en föreläsning igår om sorgbearbetning. Den var verkligen bra! Riktigt bra, gav mig jättemycket! Det är verkligen inte allt...
Svar
0
· Visningar
1 305
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur