Avstånd till hästen

Sv: Avstånd till hästen

Jag har väl 1,4 mil tror jag. Trivs alldeles kanon i stallet och åker moped dit på den snöfria delen av året.
 
Sv: Avstånd till hästen

KL

Jag har 4 1/2 miles enkel väg. Det går fint att cykla trots att det är uppförsbacke åt båda hållen.... Bra uppvärmning är det!
 
Sv: Avstånd till hästen

KL
Jag har 1,5mil enkel väg genom stadstrafik och trevliga köer men de får det vara värt :) Dock känner jag mig lite som en miljöbov (tar nästan alltid bilen då det skulle ta 1,5 h att ta bussen) och funderar på att skaffa moppe eller cykel med motor.. Är på tok för lat för att cykla ut till stallet. :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 523
Senast: bobbbo
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 097
Senast: escodobe
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 348
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp