Bukefalos 28 år!

bettysmatte

Trådstartare
Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?
 
Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?

Använder denna (hittas på Ica eller dollarstore!) när jag vardagsbadar.
20210406_194152.jpg

Mest för att den luktar gott :) har lite svårt att få upp bubbel när jag inte har nån badkarsblandare tyvärr...

Vill jag lyxa till det så använder jag badbomd från lush.
 
Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera :) ? Vad är ERA favoriter när ni ska mysa i badet?
Använder duschkräm som badskum i stort sett varje dag, men spar de "lyxigare" som badskum när jag vill få lite extra guldkant. ÄLSKAR Molton Browns Fiery Pink Pepper. :love: Började grina när min partner gav mig en sån flaska i julklapp, för skulle aldrig kunna rationalisera att köpa en så dyr duschgel själv (men ansiktshudvård går bra....) så det kändes som den perfekta julklappen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vad är hemligheten bakom ett riktigt bra skumtäcke i badet? Jag badar ibland som smärtlindring, och ett bra skumtäcke är ju inte bara...
Svar
6
· Visningar
580
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
9 212
Senast: Hedinn
·
Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: Stinaelin
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
955
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp