Bästa glassen i Uppsala?

Mia_R

Trådstartare
Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där? :d
 
Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där? :d
Hur lång omväg vill du ta? 😇 En alldeles fantastisk gelato finns på Fiket i Färnebo, men det är drygt 1,5 h från Uppsala. 😁 Men de gör även goda sallader, mackor och soppor om man vill ha något mataktigt.
 
Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där? :d
Landings glass är god, speciellt deras sorbet :)

Landings längs gågatan är den vi testat och återkommit till, inte den i gallerian. Dock har de säkert samma antar jag.

(men Gotlato på torget i Visby är godare, fast marginalen är inte jätte.)
 

Liknande trådar

Mat Som rubriken säger, var kan jag köpa godaste glassen i Göteborg? :d
Svar
16
· Visningar
812
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 903
Senast: Jojo
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • GVFÖ Australien
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp