Bukefalos 28 år!

Bästa Kanelbullereceptet!

N

Nelly_Muffin

Hejsan jag vill baka kanelbullar, efterlyser ett smaskigt recept dock utan krusiduller och konstiga ingredienser eftersom jag vill baka nu och inte åka och handla först!

Finns det några bra knep för att få dom extra saftiga eller sådär så skulle det ju vara kul :D
 
Sv: Bästa Kanelbullereceptet!

Jag brukar ta vilket recept som helst men dubbla mängden klägg (smör och kanel) mellan och byta ut hälften av mjölken mot vatten, då blir bullarna fluffiga och smaskiga:D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 479
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 813
Mat Jag ska resa bort och får hjälp av vänner med min hund. En av de inblandade ska dessutom skjutsa mig till Arlanda och hämta mig där. För...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Nahar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 135
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp