Bästa kosttillskottet för naglarna?

Unafraid

Trådstartare
Mina naglar är värdelösa. Har alltid varit väldigt mjuka och går av jämt. En period i vinter så målade jag dom kontinuerligt och dom växte ut och blev riktigt fina, en stund. Sen blev kvalitén såklart ännu sämre och jag är tillbaka på ruta ett igen. Jag oljar in dom ibland, men jag skulle behöva stärka dom inifrån.

Alternativt, finns det något stärkande lack som inte är dåligt för nageln?

Vilket är det bästa kosttillskottet? Finns ungefär en miljon att välja mellan, vad är era erfarenheter?
 
Mina naglar är värdelösa. Har alltid varit väldigt mjuka och går av jämt. En period i vinter så målade jag dom kontinuerligt och dom växte ut och blev riktigt fina, en stund. Sen blev kvalitén såklart ännu sämre och jag är tillbaka på ruta ett igen. Jag oljar in dom ibland, men jag skulle behöva stärka dom inifrån.

Alternativt, finns det något stärkande lack som inte är dåligt för nageln?

Vilket är det bästa kosttillskottet? Finns ungefär en miljon att välja mellan, vad är era erfarenheter?
Jag vet inte, men mina naglar har varit hemska nu i vinter och bara skivar sig. Jag har precis köpt apotekets tillskott Hår, hud & naglar. Det är en kur på 40 dagar. Så får jag se om det blir någon skillnad.
 
Jag beställde silicea, det ska räcka tre månader, men jag siktar på att testa minst 6 månader. Det kostade cirka 250 kr, vilket inte var speciellt dyrt.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 225
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 570
Dressyr Jag klurar lite på vad bästa vägen är att gå vad gäller galoppen på fbldonnan. När jag provred hade hon väldigt kantig och flack galopp...
Svar
6
· Visningar
949
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp