Bästa manliga rösten

Utöver många som redan nämnts som cumberbatch, lee, rickman så vill jag lägga till brian blessed, och sewell (kommer inte på förnamnet), plus han som spelar hathaway i kommisarie lewis. Och så butlern i downtown, orkar inte googla fram namnen just nu.

Och charles dance! Hur kunde jag glömma honom i listan?
 
Senast ändrad:
Jag kommer för mitt liv inte ihåg vad han heter men han var med förut i P1s program "Språket". En professor i Svenska språket (tror jag han var). Såå underbart mjuk och snäll röst och verkade verkligen brinna för språk och ord. :love::love:

Jag hade nog kunnat gifta mig med honom bara pga rösten :D

Nu är det någon annan som är med där och det är inte alls samma sak längre :(
 
Utöver många som redan nämnts som cumberbatch, lee, rickman så vill jag lägga till brian blessed, och sewell (kommer inte på förnamnet), plus han som spelar hathaway i kommisarie lewis. Och så butlern i downtown, orkar inte googla fram namnen just nu.

Och charles dance! Hur kunde jag glömma honom i listan?
Den enda sewell som dyker upp i mitt huvud är rufus. Han spelar adhemar i en riddares historia...
Hathaway är Laurence Fox
Mr carson är Jim Carter
 
Jag kan tyvärr inte hjälpa det men jag älskar Zlatans röst och dialekt. Mycket av det han säger skulle jag helst vilja byta ut men ändå.
 
Björn Ulvaeus kunde oxå. Hittar inte Rune Anderssons o Lena Nymans inspelning av "Kärlek ger livet, kärlek ger döden, som våra öden drivna tillsammans...."
Thåström o Bono är i en klass för sig, kanske även Håkan Hemlin passar i den kategorin.
Mando Diao.

Jonny Casch o Kris Kristofferson.
När ens ungdomsidoler har hunnit bli 70+ eller dött, känns det ensamt. JC har jag först börjat uppskatta för ca 20 år sedan.
KK blev jag retad för att jag gillade på den tiden det begav sig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är nyfiken på om ni har en inre röst eller monolog. Jag har en inre monolog
2 3
Svar
59
· Visningar
2 817
Senast: Sryoqwe
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
269
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 762
Senast: Lobelia
·
Tjatter Jag råkade säga på jobbet att jag nöjer mig med en karl som kan massera fötter och gå upp före mig och fixa kaffe. Vilket fick en manlig...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 077
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp