Bästa manliga rösten

Gillar även Tommy Lee Jones, Gary Oldman, Alan Rickman, Cillian Murphy, Ian McKellen och Anthony Hopkins.

Men tror Freeman ligger på toppen ändå. Så många som har bra röster där ute. :up:
 
Gillar även Sean Connery - både röst och accent.
Usch, klarar inte av honom. Hör bara gubbig kvinnomisshandlare och blir irriterad.

slap-quote.jpg



:yuck:
 
Hans röst var orsaken till att jag startade tråden! Gick precis en film på 6:an, Phone Booth, och jag trodde först att det var Jeremy Irons röst men det visade sig vara Kiefer Sutherland, lät som en ung Irons.
Jag misstänkte det för jag såg samma film. ;)
Det enda är att Jeremy Irons är britt vilket ju inte Kiefer Sutherland är men i övrigt har de ju rätt lika röster. :)
 
Skulle just fylla på med "Darth Vader". :up: :love:

I alla fall en röst som har en avgörande prägel på rollkaraktären, inte sant?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är nyfiken på om ni har en inre röst eller monolog. Jag har en inre monolog
2 3
Svar
59
· Visningar
2 817
Senast: Sryoqwe
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
269
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 771
Senast: Lobelia
·
Tjatter Jag råkade säga på jobbet att jag nöjer mig med en karl som kan massera fötter och gå upp före mig och fixa kaffe. Vilket fick en manlig...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 077
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp