Bukefalos 28 år!

Bästa sättet att skicka saker?

Lilla_Gubben

Trådstartare
Hej,
Är lite ny i det här att sälja och skicka saker, vilket är säkraste sättet för både köpare och säljare när det kommer till lite dyrare försändelser?
Och vilket företag är bäst att skicka stora saker med?
Sitter det någon rutinerad försäljare/köpare som kan hjälpa en novis?
 
Trots allt mer eller mindre negativt så tycker jag att postnords "skicka lätt" (eller om det heter skicka enkelt, lär mig aldrig) har fungerar finfint! Går att skriva ut adresslapp på inlämningsstället också så ingen skrivare behövs.

Schenker fungerar också bra, men tror det är lite dyrare än posten (tar lite längre tid också). Men om du säljer via tradera så får man bättre pris på schenker 😊
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 702
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 877
Senast: Whoever
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 634
Senast: Barbabelle
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
676
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp