Bukefalos 28 år!

Bästa tandblekningen för hemmabruk

tott

Trådstartare
Är trött på mina gula tänder och skulle nu vilja ha ett lite fräschare leende. Vilken hemmablekning kan ni rekommendera?
 
Är trött på mina gula tänder och skulle nu vilja ha ett lite fräschare leende. Vilken hemmablekning kan ni rekommendera?
Opalescence. Skenor hos tandläkare och sen är det bara att köra på hemma tills man blir nöjd, går att ”fylla på” efter ett år eller två om man behöver. Det kitet jag fick räcker länge!
 
Opalescence. Skenor hos tandläkare och sen är det bara att köra på hemma tills man blir nöjd, går att ”fylla på” efter ett år eller två om man behöver. Det kitet jag fick räcker länge!
Jag använder samma och är nöjd. Jag tror när det är färdiga skenor heter den "Opalescence Go".


Jag köper av min tandläkare, första gången använde jag en gång i veckan till jag fick "rätt färg". Nu räcker det med en gång varannan månad för att det ska bli rätt vithet. Dricker mycket kaffe och te.
Kan ibland tycka att den inte tar tillräckligt högt upp mot tandköttet.
 

Liknande trådar

Relationer Bakgrund, cancerdiagnos under våren. Opererad, cellgiftsbehandlad, ej spridning just NU. Men vet inte hur många år jag har kvar, man...
2
Svar
30
· Visningar
1 819
Senast: Motacilla
·
Mat Jag har både fransyska och högrev i frysen och har tänkt använda det till köttgryta respektive gulaschsoppa. Men vilket kött passar bäst...
2
Svar
22
· Visningar
782
Trädgård & Växter Jag tänkte odla mer potatis i år och skulle vilja ha lite rekommendationer på sorter som är bra och välsmakande. En granne till mig...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 385
Senast: Mariax2
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
303
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp