Bukefalos 28 år!

Bästa träningsskorna!

Aliche

Trådstartare
Nu måste jag investera i nya träningsskor då mina börjar ge upp, har nu såna toning-skor som ska träna vaderna och rumpan (tveksamt resultat) dom har varit bra men dom är inte optimala nu när jag tränar så mycket på crosstrainern och ska försöka börja springa lite, får efter ett tag kramp i fötterna.

Det är viktigt för mig att dom är fina/snygga gärna med starka färger och roliga detaljer men även såklart att de är funktionella, bekväma och sköna. Jag tränar alltså ca 4 dagar/vecka och mycket på crosstrainern, ska försöka springa lite också men det är inte det primära syftet för skorna, powerwalks och sen maskinerna på gymmet.

Vad har ni andra för skor som ni är nöjda med? Gärna under 1500:- vilket känns som min smärtgräns :) Gärna med en bild!
 
Sv: Bästa träningsskorna!

Det är svårt att säga ett märke som passar dig, allt är ju individuellt :) Men märket som passar mina fötter och som jag gillar är Asics!:) Om du ska börja springa så rekommenderar jag att du får hjälp av de som jobbar i affären så du inte bara tar ett par som är snygga. Jag pronerar mycket när jag springer och behöver mer uppbyggda skor. Det har jag aldrig fattat om jag inte fått hjälp. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu får jag leta långt bortom allmänt vetande, så vart bättre än på Buke? :) Jag tror att det har diskuterats tidigare här av mig men i...
2
Svar
27
· Visningar
2 685
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Har läst på jag vet inte hur många träningssidor och bloggar men jag blir inte klok på hur det hänger ihop... Jag vill alltså bli av med...
2
Svar
31
· Visningar
2 693
Senast: Aliche
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 479
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tränat (mer eller mindre) regelbundet sedan årsskiftet - och det händer INGENTING! Vad gör jag för fel? Tränar ca 3 ggr/v och...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
21 777
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp