Bästa trosan?

Jag vill alltid ha trosor som går upp till midjan pga av ett stort ärr på höften efter flera operationer där. Köper bara trosor på KappAhl deras XLNT sortiment. Finns oftast flera olika sorter och välja på.
 
Jag tycker det är typ omöjligt att hitta trosor som jag trivs med. Så vilka trosor fungerar bra för dig? Jag är fet så jag har problem med att trosorna inte sitter uppe utan de hasar ner. Sjukt obekvämt.

Mina bästa trosor kommer från Miss Mary men de är ju ganska dyra så jag har bara två par. Men det kanske är det enda som duger.
Jag är också stor och tjock, jag använder bara C&A s basic trosor, säljs i 3 pack för 15,99 Euro.
Håller bra också.
 
HM, Newbody - passar min feta röv 😂
Hade några bra från Frank Dandy men verkar inte finnas den typen längre som jag gillade :cry:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 850
Senast: kamomillo
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 754
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 119
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 837
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp