Bukefalos 28 år!

Baksätesbur

Jennijames

Trådstartare
Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre hela sätet.... :( Finns det några burar som är speciellt gjorda för just baksätet, det blir ju inte heller plant, utan hela buren lutar?
 
Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre hela sätet.... :( Finns det några burar som är speciellt gjorda för just baksätet, det blir ju inte heller plant, utan hela buren lutar?

Ex Robust hundburar specialsvetsar burar, de har en baksätesmodell :). Bilden är lite liten, men du kan nog se typ hur de kan se ut.

148_200_csupload_61791471.jpg
 

Liknande trådar

Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
505
Senast: Sel
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 640
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 711
Senast: jemeni
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 319
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp