Bukefalos 28 år!

Balkongnätt

MidnightSoul

Trådstartare
Jag har nättat in balkongen så katten kan få vara ute utan att jag behöver känna mig orolig för att han ska kunna hoppa ut. Men har kan man dekorera nättet så det blir lite fint ute på balkongen? Specielt jul tänkte jag på.
 
Förlåt... Men nätt kan du vara i kroppen, nät har du uppe! :D:p;)

Har inga förslag, vårt nät märktes knappt så vi dekorerade det inget mer än blomlådor ute på balkongen med växter som inte var giftiga för katter.
 
Menade så klart nät. Blomlådor ska det bli men skulle vara trevligt med något smått hängandes i nätet. Inget för stort som förmörkar balkongen :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 865
Senast: cirkus
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 577
Övr. Katt Jag och katterna ska flytta från hus till lägenhet och de går då från möjlighet till utevistelse till enbart utevistelse på balkong...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp