Bukefalos 28 år!

Bannad i en facekbookgrupp, är det en nyhet?

Det är här det blir tragikomisk. Den bannade ringde upp journalisten själv. Det vet jag för personen ansträngde sig närmligen också att leta reda på mitt telefonnummer och ringa mig IRL. Och då kom det lite allmäna indirekta hot och rasistsnack a la SDtroll.
Att man orkar allt detta för att man blivit utkastad från en fbgrupp efter pajasfasoner??
 
Det är här det blir tragikomisk. Den bannade ringde upp journalisten själv. Det vet jag för personen ansträngde sig närmligen också att leta reda på mitt telefonnummer och ringa mig IRL. Och då kom det lite allmäna indirekta hot och rasistsnack a la SDtroll.
Att man orkar allt detta för att man blivit utkastad från en fbgrupp efter pajasfasoner??

Folk tipsar ju kvällspressen när de öppnat en burk med möglig yoghurt...
 
Det är här det blir tragikomisk. Den bannade ringde upp journalisten själv. Det vet jag för personen ansträngde sig närmligen också att leta reda på mitt telefonnummer och ringa mig IRL. Och då kom det lite allmäna indirekta hot och rasistsnack a la SDtroll.
Att man orkar allt detta för att man blivit utkastad från en fbgrupp efter pajasfasoner??
Men att reportern ens kollade det? Låter smått obegripligt för mig.

Tänk om de som ständigt blir bannade här skulle försöka få till en skandalartikel om det :laugh:
 
Men att reportern ens kollade det? Låter smått obegripligt för mig.

Tänk om de som ständigt blir bannade här skulle försöka få till en skandalartikel om det :laugh:

Just DET imponerade på mig stort. Jag var faktiskt tvungen att fråga om hans undran var som privatperson( gissar de här två måste vara kompisar, enda anledningen att en journalist kan gå i en pajas ledband) eller journalist. Han svarade båda. När han dessutom skrivit en artikel om pajasen och länkar den i gruppen så...
 
Just DET imponerade på mig stort. Jag var faktiskt tvungen att fråga om hans undran var som privatperson( gissar de här två måste vara kompisar, enda anledningen att en journalist kan gå i en pajas ledband) eller journalist. Han svarade båda. När han dessutom skrivit en artikel om pajasen och länkar den i gruppen så...
Sa han att han undrade även som privatperson? Vad är det för ett nöt?
 
Är det här inte typiska nyheter som sidor som nyheter24 och lajkat håller på med? Alltså verkligen bottenskrap som bara vill få läsare/clicks? :p

Nu kom det ju fram att personen kontaktat journalisten själv, men något seriösare är det nog knappast? (känns lite som att såna sidor verkligen smutsar ner titeln "journalist" också för såna som arbetar större och mer seriöst)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 019
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 235
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 547
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp