Bantningskompis!

Status
Stängd för vidare inlägg.

elaktroniqe

Trådstartare
Hej! Jag är en överviktig tjej som gått upp i vikt senaste åren pga. vissa omständigheter, och nu vill jag gå ner till min normalvikt igen.
Jag bestämde mig i oktober för att jag skulle börja träna och äta sund mat, men detta gick i stöpet då jag den tionde november var med om en allvarlig ridolycka där jag bröt lårbenet, krossade fotleden, skadade lungorna och bröt näsbenet.
Detta resulterade i att jag fortfarande inte kan gå ordentligt och jag har snarare gått upp i vikt istället för att gå ner som jag ville.
Men jagkan åtminstone gå med en krycka och har börjat försöka gå en sväng några gånger i veckan, vissa dagar kan jag dock inte gå alls pga. smärta.

Men, nu har jag gett mig f*n på att jag ska gå ner i vikt, och att jag ska börja träna i den mån jag kan.

Ska börja med 5:2 nästa vecka då jag bara hört gott om det och det verkar passa mig.

Någon som också kämpar med vikten/vill börja kämpa med mig? Jag behöver en pepp-kompis eller flera och någon man kan lufta tankarna med! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: zarmino
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 958
Senast: hundtant
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 387
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp