Barefoot Cheyenne bomfrisadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cherican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 951
C

cherican

Noen her som rider i en slik? Hva tycker ni?
Jeg har kjøpt en til mitt traver sto og er veldig fornøyd!
hjemme5.jpg

Sv: Barefoot Cheyenne bomfrisadel

Jag provade en sån i våras, men jag gillade den inte. För stor och klumpig. Men kul att du gillar den o den ser fin ut på din häst! :)

Jag har en till min nordsvensk, jag är jättenöjd med den :)

tar ett tag att vänja sig vid, nu är det klart den skönaste sadel jag suttit i! kan rida hur långt som helst utan att få ont i rumpen, och hästen trivs jättebra med den!

Har precis köpt en och håller med om att det tar lite tid att vänja sig, allra helst om man har en häst med mkt ryggmuskler (känner mig som om benen stod rätt ut). Men efter 5 ridturer och upprepat uppkortade stigbyglar börjar jag trivas riktigt bra...

Jag har beställt en och hoppas på att den kommer snart! jag ska också ha min på ett travar sto. Hoppas verkligen att den är bra för detta är 4 sadeln jag köppt på ett år!!

Hur lång tid tog det innan ni fick den?

Liknande trådar

Utrustning Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt refleksband til hestebena med fluff/pels på kanten? Jeg har en prinsesse ponni som får gnag av...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: MimmiNO
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp... 2
Svar
39
· Visningar
2 428
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jeg liker ri barbak uten padd, jeg liker å ri med sal, om den passer meg. Om hesten er for vid over ryggen eller salen (dressur saler)...
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?