basson baby barnvagn

Sv: basson baby barnvagn

Jag hade en sådan, grå med tassar den var jättefin men kolla så att du inte ger för mycket för det är ingen vagn i klass med emmaljunga eller brio, jag gav 2200 för min för några år sedan. Billigt och bra:)
 
Sv: basson baby barnvagn

okej men den var duglig??
denna e ca 1 1/2 år gammal men knappt använd o ska ej ge mer än 3000...
 
Sv: basson baby barnvagn

Det är en "billig" vagn, Men jag köpte min Ny för det priset och jag hade den ett år sedan gav jag bort den till en släkting som använden den endast under spädbarnstiden, sedan köpte hon en "riktig" sittvagn till de följande tre åren. ska man köpa liggvagn och sittvagn var för sig så håller den måttet som liggvagn.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Fibusen
·
Småbarn Okej, vilken är bästa vagnen för skog och mark samt att ta sig fram i snö och slask? Har egentligen inga andra krav mer än gärna nån typ...
Svar
6
· Visningar
622
Senast: WBanna
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Humla
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 585
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp