Bästa pälsglansen för hårremmen?

Ardennern

Trådstartare
Jag kommer inte hinna få tag i glansen jag brukar använda till vår utställning på torsdag och jag är i behov av en riktigt bra som får pälsen att glänsa! Man och svans flätas så där finns inte behovet. Finns ju många preparat att välja mellan men vill chansa på så säkra kort som möjligt 😊
 
Cowboy magic :love:

Nu senast fanns inte den så då blev det leovet 5 star och den är riktigt bra också men där har jag bara provat svanssprejen och inte pälsglansen.
 
Leovet 5 star är riktigt bra!! Har testat K9 också men tyckte den var för vattnig, gav liksom ingen glans. Kunde lika gärna sprayat hästen med vatten, men den till man och svans är bättre.
 
Jag gillar Carr&Day&Martin!
:love: Har inte sett den i fysiskt butik på länge och därför inte köpt ny men ja, helt fantastisk! Har bara använt canter mane and tail men kan tänka mig att den för pälsen också är helt suverän. Bästa jag haft på långa tjocka nordsvenskmanar och svansar!
 
Jag gillar Carr&Day&Martin!
:love: Har inte sett den i fysiskt butik på länge och därför inte köpt ny men ja, helt fantastisk! Har bara använt canter mane and tail men kan tänka mig att den för pälsen också är helt suverän. Bästa jag haft på långa tjocka nordsvenskmanar och svansar!
 
:love: Har inte sett den i fysiskt butik på länge och därför inte köpt ny men ja, helt fantastisk! Har bara använt canter mane and tail men kan tänka mig att den för pälsen också är helt suverän. Bästa jag haft på långa tjocka nordsvenskmanar och svansar!
Dom har designat om flaskan, jag tycker väldigt många butiker har dom :D
 
Dom har designat om flaskan, jag tycker väldigt många butiker har dom :D
:D Hade nog inte hittat den annars men ta mig tusan, den finns i lokala butiken. :D och jag som precis köpte ny pälsglans, gör inte åt några mängder så det sker ganska sällan. Men får bunkra en flaska av det bästa nu ju. :d
 

Liknande trådar

Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 255
Senast: Bapelsin
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 047
Senast: inverterad
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 415
Senast: manda
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 522
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp