BĂ€sta Rubriken đŸ€©

Bukefalos 30 Är!

HallĂ„ 👋
Karamelldrottningen is in the house :D

Vill bara dela med mig av tvÄ i mitt tycke milstolpar.
Var med om en jobbig hÀndelse för cirkus tvÄ veckor sedan. Och inte en tillstymmelse efter sug efter alkohol. Det slog mig faktiskt inte förrÀn dagen efter!
Jag hade ingen tanke pÄ det alls nÀmligen. Utan konstaterade det bara dagen efterÄt att det vare sig kom tankar eller sug. Ingenting!

Andra milstolpen Àr att jag nu har ganska lÀtt för att tala om att jag Àr en nykter alkoholist. Jag har sagt just de orden -nykter alkoholist-
För det Àr ju sÄ det Àr. Om nÄgon blir beklÀmd eller tar illa upp sÄ varsÄgoda. Jag orkar inte fundera hit och dit fram och tillbaka. Mycket bÀttre det kommer fram tydligt.

Det Ă€r vĂ€l inte sĂ„ lĂ€tt hĂ„lla koll pĂ„ nĂ€r jag inte nĂ€mnt det hĂ€r innan 😅

Nu sover StörstaLilla och jag har varit effektiv. SĂ„ kĂ€nner inte samma panik lĂ€ngre. BĂ„ten kommer inte förrĂ€n pĂ„ kvĂ€llen och sen Ă€r det bilfĂ€rd sista biten sĂ„ egentligen stressar jag helt i onödan 🙈

Edit: Egentligen Àr det vÀldigt bra att de kommer nu sÄ jag inte behöver fokusera massor pÄ det som stressar mig mest.
Plus att jag kommer inte trÀffa nÄgon jag inte borde trÀffa. OcksÄ positivt.
Nu sÀger du ju till och med att du Àr stressad!

Förresten.
Fick en flaska i fredags. Hade tydligen inte berÀttat om mitt alkoholproblem till dem. NÄnstans trodde jag redan att de viste i och med att de Àr slÀkt och att de hört det frÄn annat hÄll.
Men tydligen inte sÄ jag fick berÀtta sÄ som det Àr.
Gick över till grannarna sÄ de fick den istÀllet. De vet ju.

Förresten.
Fick en flaska i fredags. Hade tydligen inte berÀttat om mitt alkoholproblem till dem. NÄnstans trodde jag redan att de viste i och med att de Àr slÀkt och att de hört det frÄn annat hÄll.
JĂ€ttebra :up: !

Förresten.
Bravo! KĂ€nns sĂ€kert bra đŸ‘đŸ»

Förresten.
Du Àr en stjÀrna, bra gjort!!! :bow::bow:

Förresten.
Bra jobbat!

Och undrar om jag inte Àlskar J.
Han Àr svÄr att inte Àlska. Alla gillar honom. En fantastisk person pÄ alla sÀtt och vis.
TÀnk att livet kan vara sÄ hÀr.
Min pessimistiska sida undrar hur lÀnge det varar. Men nÄnstans vÄgar jag tro pÄ att det Àr vi.
Vi nu och sen och alltid ❀

Är sĂ„ irriterad pĂ„ alla mina klĂ€der, saker. Allting!
Jag orkar inte hÄlla efter nÀr det inte finns nÄgon vettig grundordning.
Det hÀr i sin tur gör mig irriterad pÄ J eftersom det betyder att Àven hans grejer nu tar mer plats.
Och vad ska jag göra av alla StörstaLillas prylar??!!
Vad Àr det för samhÀlle vi lever i egentligen!
Sanslöst med saker ÖVERALLT.
TĂ€nk om jag Ă€r en minimalist utan att veta om det fast jag alltid trott att jag Ă€r tvĂ€rtom :cautious:đŸ€”

Jag köper sÀllan saker. SÄ det gör det bara Ànnu konstigare.
Förutom nyttoföremÄl. Som ett par nya skor köpte jag för att kunna kassera ett par gamla.
Det Àr det enda i klÀdvÀg jag köpt i Är.
Kastat tvÄ handvÀskor som hade sett sina bÀsta dagar. Och jag ska inte köpa nÄgon innan minst tvÄ till gjort sitt.

Jag köper sÀllan saker. SÄ det gör det bara Ànnu konstigare.
Förutom nyttoföremÄl. Som ett par nya skor köpte jag för att kunna kassera ett par gamla.
Det Àr det enda i klÀdvÀg jag köpt i Är.
Kastat tvÄ handvÀskor som hade sett sina bÀsta dagar. Och jag ska inte köpa nÄgon innan minst tvÄ till gjort sitt.
Det hÀr fÄr det att lÄta som om du har jÀttemycket prylar! Hur mÄnga handvÀskor har du :confused: ?

Det hÀr fÄr det att lÄta som om du har jÀttemycket prylar! Hur mÄnga handvÀskor har du :confused: ?

AlltsÄ, jag har nog 15 olika vinterkappor om inte fler. Sen höstkappor, jackor, regnklÀder osv. Jag har minst 5 olika regnkappor. Helt orimligt, men jag har köpt, fÄtt av anhöriga och eftersom jag har mÄnga slits de aldrig ut eftersom jag varierar.
Hur mÄnga vÀskor och skor jag har fÄr vara en hemlighet. Men mÄnga, och jag vill inte rÀkna.

Liknande trÄdar

• Älskade hĂ€star och tankar som gnager
  • Min pappa Ă€r alkis.
  • L
    Min bÀsta vÀn Àr död
  • Jobbig terapi idag

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Att vara en usel hundförare/trĂ€nare