Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Åh nej :( Värsta verkligen. Påminner mig om denna:

avocados.jpg%3Fw%3D594

Ja men eller hur?!?! Orättvist:cautious:
Synd att de är så jäkla goda och nyttiga dessutom... Jag skulle kunna leva på bara avocado, men problemet är ju att man kanske blir utan mat pga deras lömskhet:nailbiting:

:D

Jag har nog samma fetish som PT-snubben, tycker att det är sexigt med folk som anstränger sig och ger allt! :D

Mvh creepy-Mammas :D

Nu är jag rädd för dig. :eek::wtf::nailbiting:

Mineur, gud vad roligt! :D Du måste ju bara köra på, och självklart redovisa här sen ;) Kul att passet var bra!

Mineur: Grattis till dejten! Säger som de andra, vad är det värsta som kan hända;) Go for it!

Mineur - Spännande med PT-killen, som de andra har sagt så måste du uppdatera sen :D

Tack alla för dejt-peppen! Jag är löjligt exalterad, och nästan lika löjligt nervös! :D

KL
Besvikelsen när man öppnar sin efterlängtade avocado och den är dålig :cry::arghh:

Åh, jag haaaatar avocado! (fast jag ääälskar avocado!) Något som är nästan lika illa är att öppna dem, tycka att de ser jättefina ut för att sedan upptäcka att de är stenhårda överallt utom precis den centimetern som är närmast skalet (vilket ju då är den mjukheten man känner när man klämmer på dem)... Grrr!

Tack alla för dejt-peppen! Jag är löjligt exalterad, och nästan lika löjligt nervös! :D

Åh, jag haaaatar avocado! (fast jag ääälskar avocado!) Något som är nästan lika illa är att öppna dem, tycka att de ser jättefina ut för att sedan upptäcka att de är stenhårda överallt utom precis den centimetern som är närmast skalet (vilket ju då är den mjukheten man känner när man klämmer på dem)... Grrr!

Asch tänk på att han bjöd ut dig när du var röd och svettig! Då har du ju redan visat din "värsta" sida så att säga, ni lär ju säkert ha en del att prata om iom träningen osv också! :up:

Någon borde verkligen uppfinna ett avocado-verktyg som man kunna kolla om de var omogna-mogna-övermogna :idea: Någon som känner sig manad?? :D

Samma för mig och jag valde att sluta med piller för några veckor sedan av den anledningen. Dessutom vill jag inte bidra till att kissa ut hormoner sömn inte kan hanteras av reningsverken. Mår redan bättre kan jag meddela!

Jag slutade med p-piller men fick massa finnar på ryggen, mer mensvärk och mådde inte bättre på något vis. Haha. Annars hade jag gärna också varit utan...
Dock kanske jag borde varit utan några månader till för att verkligen ge det en chans, men nä. Lär käka dem tills det är dax att skaffa kids, och det lär dröja ett antal år till :)

Zass: Gött med jeansen! Så himla kul med sånt! :D

Mineur: Fan vad kul med dejt! Hoppas den blir bra!!

Kl

Skulle gått och tränat idag men kör på enbart ridningen ikväll. Ska bli jättekul då det är andra lektionen på nya ridskolan. Tydligen ska jag ha en annan häst idag är förra gången, vilket jag ser väldigt mycket fram emot.. :p :D

Haha, fantastisk bild! Tycker dock att de som ligger i förpackningar om två och det står typ "mogna avokado" på brukar vara ganska bra :)

Det lät inget vidare, hoppas du inte har alltför mycket symptom =/

Jag borde ju ge mig ut för att inte låta dig ta ledningen men det är bitande kyligt ute och inte superlockande, mörkt är det med...:cautious:

Ja, man får ju testa vad som funkar bäst! Många funkar bättre på hormoner. Jag har än så länge bara upplevt att humöret blivit bättre överlag och det var mest därför jag ville testa att sluta. Värken hoppas jag att jag kan ta, så länge den inte eskalerar allt för mycket.

Jag borde också ge mig ut, men det är så jäkla kallt :p Och kolsvart, även om jag har pannlampa. Kanske tränar inomhus istället :angel:

Det är därför jag är glad att jag har ett löpband, jag sprang precis 40 min och tittade på snön som ven utanför fönstret och människor som huttrade :D

Nu ska jag äta sista kycklingen och något till, typ en halv avocado. Men först tvättstugan!

Bra jobbat med löpbandet! :) Kan tänka mig att det är himla skönt den här årstiden...

Ikväll ska jag äta indiskt ute och då är det himla svårt att uppskatta kalorier tycker jag. Men jag ska lyxa till det och ta naanbröd och allt. Ska det vara så ska det vara. Ska bli såå gott!

Att du bara orkar springa 40 min på bandet! Jag tycker det är dötråkigt och blir less efter en kvart :p

Mineur - vänta lite nu, är det alltså en skotte du ska dejta?!

MVH tjejen som älskar alla som pratar med skotsk dialekt efter att ha sett alla säsonger av karl för sin kilt.

Mineur - vänta lite nu, är det alltså en skotte du ska dejta?!

MVH tjejen som älskar alla som pratar med skotsk dialekt efter att ha sett alla säsonger av karl för sin kilt.

Ehm, ja. Han kan eventuellt prata så mycket (äckligt ful) Glasgow-dialekt att jag har lite svårt att förstå honom emellanåt.

MVH tjejen som hatar allt vad skotsk dialekt heter och inte fattar hur hon överlevt 2,5 år i den här stan. ;)

Hahaha! Det kanske blir bäst så, ska jag föreslå det direkt när jag träffar honom ikväll tycker du? Eller kan det framstå som märkligt, på nått vis? :D Men jag är ju trots allt svensk, jag kan skylla på det! :idea:

Pang på rödbetan bara :p

Lycka till ikväll!

Jag är grymt omotiverad och vill helst bara ligga i soffan och äta choklad (jag har klarat mig hela veckan utan kakor eller choklad!) men nu har jag bytt om och ska kötta lite på gymmet.

Jag älskar det! Sätter på ett avsnitt av någon serie eller pumpar peppande musik, och blir jag uttråkad kör jag lite intervaller :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
546
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
420
· Visningar
9 487
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka