Sv: Beach 2014 del III
Kl
Tänkte hoppa in i tråden, även om min träning inte är alls på samma nivå som er andra här i tråden
Jag kör cirkelträning med sworkit, yogar och promenerar. Målet är att göra någonting - om så bara fem minuter - minst fem dagar i veckan. För mig är det ett rätt stort steg att lyckas vara aktiv alls, för tidigare har det verkligen inte varit min grej 
Födde barn i November och har sedan dess tappat 18 av de 23 kilona jag gick upp under graviditeten (det mesta bör dock ha varit vatten, för 15 av de kilona försvann två veckor efter att ungen var född
). Jag vill gå ner resten av de där kilona och några till, men det är egentligen inte det viktigaste. Viktigast för mig just nu är att känna att min kropp fungerar så bra den bara kan, för att jag ska kunna få ut så mycket som möjligt av livet. Om jag sedan får en snygg siluett på köpet tackar jag väl inte nej till det heller 
Största problemet just nu bortsett från att jag har ett minitroll som inte alltid är på humör för att låta mig göra annat än att gosa är att mina knän bråkar med mig. Jag misstänker att det kan ha med amningshormoner eller dylikt att göra, för det gör inte mindre ont av att jag inte rör på mig.
Så ... hej!
Kl
Tänkte hoppa in i tråden, även om min träning inte är alls på samma nivå som er andra här i tråden
Födde barn i November och har sedan dess tappat 18 av de 23 kilona jag gick upp under graviditeten (det mesta bör dock ha varit vatten, för 15 av de kilona försvann två veckor efter att ungen var född
Största problemet just nu bortsett från att jag har ett minitroll som inte alltid är på humör för att låta mig göra annat än att gosa är att mina knän bråkar med mig. Jag misstänker att det kan ha med amningshormoner eller dylikt att göra, för det gör inte mindre ont av att jag inte rör på mig.
Så ... hej!