Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Jaa, så himla härligt!! :) ska snart ge mig ut i skitvädret. Och inviga någon av mina fina nya ridvästar :D

Nypon: Fan vad gött med löpband hemma! Det var ett bra köp då alltså? :)

Chili: jag hoppades att mitt humör skulle bli bättre... :angel: Men jag är nog helt enkelt sån här... :p

Ha så kul på dejten!

Zassoo: roligt med byxorna!

*kl

Var så jäkla otaggad idag. Trött och seg. Åt iaf en halv portion havregrynsgröt med russin och lite äppelmos när jag kom hem för att samla energi (det gick sådär) och gick sedan till gymet och körde en halvtimme biceps och mage. Ganska slött pass, men fokuserade på tekniken och kände att jag fick riktigt bra kontakt i bicepcurlsen:) Har haft/har svårt för den muskeln!

Har faktiskt planerat en vilodag imorgon, jobbar hela dagen och sen är det fredag och jag ska ta en tupplur och göra mig iordning för lite middag/fest på kvällen:D

Jag älskar det! Sätter på ett avsnitt av någon serie eller pumpar peppande musik, och blir jag uttråkad kör jag lite intervaller :).

Åh herregud, ett tag trodde jag att det här var ett svar appropå fryckans "pang på rödbetan bara" och "gör saker som inte involverar så mycket prat"... Tack gode gud för att jag gjorde kopplingen till löpband relativt fort! :rofl:

Just det, har ju haft ont i benen sedan jag körde gårdagens pass, och idag har benvärken fått sällskap av träningsvärk i rygg, rumpa och baksida lår. Fint;)

HAHA! Annars låter det ju som att jag har rätt spännande sådana vanor, intervaller och allt när jag blir uttråkad ;)

Skitbra köp! Jag älskar mitt lilla band. Längtar tills jag flyttar om några veckor dock för i den här lägenheten får det inte plats på något smakfullt ställe... det står just nu mitt på vardagsrumsmattan :D

Åh vad jag saknar ridningen när du pratar om hästeri. Borde börja igen!

Senast ändrad:

kl

Nä det blev ingen träning idag. Lite småstörande, men jag hinner helt enkelt inte. Har precis kommit hem, slänger i mig lite mat nu och sen måste jag verkligen gå igenom en grej till skolan som ska vara klart imorgon. Men men. Imorgon blir det i alla fall gym! :)

När jag kommit på fötter igen i nya lägenheten så ska jag ha ett löpband jag också. Vill ju inte behöva ringa dit barnvakt varje kväll. Jag kanske kan få barnvakterna att sponsra mig med ett :angel:

*kl*
Nu när begravningen är över känner jag mig lättare till mods och börjar känna träningssug igen! :) Jag har ju hållit igång ridningen men resten har vilat. Om jag orkar efter stallet imorgon ska jag nog ta mig en sväng ute med stavarna, och nån gång i helgen kanske jag tar mig till gymmet och kör lite lätt :)

Jag köpte fyra helt perfekta avocados igår :D fast det är lite som att köpa grisen i säcken, ibland är ju kärnorna asstora också så det är jättelite kött i!

KL.
Beställde precis hem proteinpulver (låglaktos), bcaa, pwo och en shaker :) kände att det var dags för mer protein då jag inte äter/dricker nå mjölkprodukter...

Du kanske bara inte har hittat rätt piller ännu? ;) För mig var det mest måendet i grunden som inte var bra och tja, det är ju som att det lättat nån slags mörk slöja från mig och att jag fått tillbaka livslusten!

KL

Dagens aktiva blev 1,5 km promenad i snön och lite 'cirkelträning' nu på kvällen. Det får duga! Överkropp kan jag ju träna så jag kanske ska köra på detta koncept istället för att blanda in saker som anstränger knäna förrän nån petat och kikat på dem.

Sitter bredvid ett löpband när jag sitter vid datorn och det är lite som en nagel i ögat på mig. Hade varit asnajs att dra på en film på datorn och gå/jogga, men jag vågar inte ens gå på det "underlaget" nu.

kl

Jag håller på att bli knäpp. Har ett IG i Idrott från gymnasiet, måste på något sätt omvandla det till ett G för att kunna läsa till sjukgymnast. Men inte en jävel verkar veta hur jag ska göra för att lyckas med det. Man kan tydligen skicka in intyg om att man tränat också, men inte vart dom ska skickas eller vilken typ av träning som räknas.
Blir bara så jävla less på allt vad motion heter. Förbannade idrottslärarens fel också :(

KL

Jag har sprungit för första gången sen midnattsloppet för 6 månader sen!!
Hade inte bestämt mig hundra när jag gick från jobbet men så mötte jag en kollega som berättade att hon sprungit igår så då bestämde jag mig ;)
Det blev 6 km i blygsamt tempo men starten är gjord och jag kände inte av några krämpor alls = win! :bump:

Nämen vilket spännande yrke du planerar att läsa till ;)

Det är inte till antagningsservice man ska skicka?

Pluggar/jobbar du med det? :)

Ingen aning :(
Men just nu sitter jag och mailar runt till alla ställen som kan tänkas skriva nån typ av intyg om vad jag gått igenom med mina knän + rehab efter det. Ska se om jag kan få ut nåt vettigt från gymmet också. Jag har ju några månader på mig innan antagningen, så jag skulle säkert hinna börja med något nytt om det behövs för att komma förbi mitt IG - men då krävs det ju att någon berättar för mig vad det är som krävs.

Jobbar som det :)

Men jag tycker det är väldigt märkligt att det ska vara så svårt för dig att få läsa upp det. Hoppas det löser sig! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mycket med hur man ersätter IG:t, jag TROR som sagt man ska skicka det till antagningsservice och att det behövs nån ledare eller liknande som vidimerar att du sysslat med träning. Lycka till i alla fall!

KL

Jag håller igång min träning, det går sjukt bra med mina böj, i marken vet jag inte hur det går, inte blivit mycket normala marklyft det sista. Nu är det 1,5 vecka till tävlingen och jag är sjukt peppad, speciellt efter idag. Ska sikta på 120 kg till sommaren, känns inte helt omöjligt :)

Böjde 107,5 kg idag och målet blir att böja minst 107,5 kg på tävling!

Bänken är lite som den är och jag har släppt på kraven där, ökningarna kommer väl senare helt enkelt :)

Kosten och allt sånt där går inte så bra, men trots att jag håller det hyfsat ostrikt och inte ens springer har jag gått ner några hekto totalt sett så jag ska börja lära mig själv att släppa på nojorna lite mer. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
549
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
423
· Visningar
9 548
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 772
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma