Beach 2014 del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del V

Tack så mycket :) ja det får jag nog säga att jag hade.

Cili: 6 pund!! Måste nog in och beställa lite jag med, farligt! Vad kostade frakten?

Meh, den såg bra ut men finns ju bara upp till stl 38 :(

*kl*
Jag hade rätt, mina ljumskar hatar mig idag :D Har iaf gjort ett 40 min dressyrpass med hästen och ska väl kanske ta en stund på crosstrainern ikväll :)

Åååh, det kliar i fingrarna..!
Jag behöver ett par nya skor att variera med också.

Men jag väntar på en överraskning från Röhnisch, så jag får se vad som fattas i min sportgarderob när det har kommit :D

*kl*

Velig tjej här. Har bokat Spin puls 70 ikväll, veckans bästa pass! Men jag känner mig sliten. Har ont i en massa muskler, huvudvärk, trött... Har varit lite på spänn sista dagarna, dels pga att sambon varit sjuk och dels pga ett rättegångsspel som gick av stapeln idag. Tänkte att det skulle bli bättre av en timmes promenad men det fick inte avsedd effekt.

Jäkla i-landsproblem, alltså. :D

Hmm, när måste du bestämma dig, när måste du avboka utan att det får konsekvenser liksom? Jag hade väntat in i det sista om du kan och se om motivationen kryper fram. Självklart ska du inte gå om du faktiskt har ont eller inte vill, men åtminstone jag kan känna mig jättenere och omotiverad hela dagen men en timme innan träning blir jag helt plötsligt både pigg och peppad! :)

Måste bestämma mig senast kl 1615, så jag har knappt två timmar på mig. Jag brukar också göra så, vänta in i det sista för det kan ju vända. Idag behövde jag dock en liten beachboost som du just gav mig. :D

KL

Jag är tyvärr inte alls sugen på gymmet idag, trots att det nu är två dagar sedan jag var där senast. Jag tror att jag kanske hade lite väl höga förväntningar på hur superjättemegapeppad jag skulle vara, och nu när stunden är kommen känns det inte skoj alls... Äsch, men jag ska ta mig dit och köra ett ben & mage-pass om ett par timmar i alla fall, tror och hoppas att jag kommer att njuta när jag väl är där!

Måste bestämma mig senast kl 1615, så jag har knappt två timmar på mig. Jag brukar också göra så, vänta in i det sista för det kan ju vända. Idag behövde jag dock en liten beachboost som du just gav mig. :D

Jamen då så, sätt ett alarm vid 16, se hur du känner då och agera därefter! Härligt att jag kunde vara till boost-hjälp :D

KL

Jag är tyvärr inte alls sugen på gymmet idag, trots att det nu är två dagar sedan jag var där senast. Jag tror att jag kanske hade lite väl höga förväntningar på hur superjättemegapeppad jag skulle vara, och nu när stunden är kommen känns det inte skoj alls... Äsch, men jag ska ta mig dit och köra ett ben & mage-pass om ett par timmar i alla fall, tror och hoppas att jag kommer att njuta när jag väl är där!

Även om träningen i stort är kul är ju inte varje tillfälle särskilt kul, då gäller det att tänka ett steg längre precis som du gör nu. Vi har det i alla fall bättre än en gammal längdskidstjärna som sa något i stil med "Jag avskyr att träna och jag avskyr att tävla men jag älskar att vinna". :D

Jamen då så, sätt ett alarm vid 16, se hur du känner då och agera därefter! Härligt att jag kunde vara till boost-hjälp :D

Ja, jag ska göra så!

Vädret hjälper ju inte heller, där det inte är glashalt är det slaskigt och nu börjar det dessutom blåsa... :meh:

Det kanske kan hjälpa att du får köra slut på dig själv? Om du inte känner dig sjuk så skulle jag nog säga att du ska satsa på att gå på passet :)

kl

Det blev ännu en gymdejt med syrran, kul! :) 1,5 timme fick vi ihop. Jag ser fram emot att få lite regelbundenhet i styrketräningen igen för att komma framåt, känner att jag har mycket mer att ge.

Med tanke på vädret känns det fint att ha löpvila just denna veckan :D

KL

Var ju på mitt livs första gruppträningspass förra veckan, Grit strength på sats. Ganska roligt men tyvärr passar inte tiderna på det passet den här veckan. Vet inte riktigt om jag är nån grupp-människa, men ska inte döma ut det efter bara en gång. Kan vara roligt och bra med variation.

Är det någon som provat transformer på sats? Ser fruktansvärt jobbigt ut på hemsidan men känns inte lika "hurtigt" som andra pass. Kanske vore roligt? ;)

Hmm, här är 10 grader varmt, mulet och blåser ljumna vindar. Nån snö har vi inte sett till... Känns sjukt att ni kan ha fått så mycket snö, det är ju inte alls långt till Uppsala egentligen!

Ofokuserat tentaplugg för min del. Var sugen på att gå till torpet och röja lite utomhus men jag får nog strunta i det. Var där igår och städade en massa i några timmar iaf, det var skönt att få göra något lite mer fysiskt än vända på bladen i boken. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 174
Senast: Blyger
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 151
R
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till att behöva genomföra livsstilsförändringar som känns oerhört svåra? Hur kan man hjälpa sig själv till att...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Badger
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 344
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka