Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Qelina Lycka till imorgon!
Har inte känt mig helt 100 de senaste dagarna och har inte orkar träna något. Lite frustrerande är det för jag är säker på att om jag tränade skulle det bryta ut, men nu småretas det lite bara. Har inte heller riktigt orkat med då allt med flytten har känts jobbigt, har fortfarande varken jobb eller vänner här och känner hur min energinivå bara blir lägre och lägre.
Just nu vitaminladdar jag med färskpressad apelsinjuice och björnbärspaj och hoppas på att må bättre imorgon![]()
Krya på dig! Bra att låta kroppen vila, träning blir ju så mycket roligare om man orkar
@Qelina Lycka till från mig med!!
Alltså den här veckan... Har haft sjuk träningsvärk hela veckan, nästan allt pga ridning!Fredagens dressyrträning gav mig ännu mer träningsvärk, hela baksida lår bland annat. (Men gud vad kul det var!
)
Igår staplade vi ved i en timme, jaha då fick jag träningsvärk av det också... Haha jag orkar inte
Yogade lite igår, tänkte göra det idag igen. Dessutom tänkte jag nu försöka skala av lite lera från löpskorna och ge mig ut på någon slags lugna intervaller.
Gud vad jag älskar känslan av att sitta helt slutkörd i soffan efter en härlig dag i stallet!
I torsdags körde vi rygg, det är nog ett av de roligaste att träna tycker jag.
Antagligen för att jag orkar ganska mycket i jämförelse mot annat
![]()
![]()
Strax är det bröst. Tränade mån-tors, vila fre&lör.
*kl*
Tre h MTB igår, massa lera och gegga och skoj! Älskar när träningen kommer "på köpet"![]()
Det var Sjulsarvsspåret 10 km så jag korsade Bergsstigen några gånger och undrade varför jag inte valde den iställetJag sprang Bergsstigen på Lugnet i lördags, så helt folktomt var det inte!Var sprang du?