Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ut och spring! *kastar över stafettpinnen efter en kort och snöig terrängrunda*Ok, ungen sover. Sparka på mig nu!![]()
Om jag ändå kunde det! Men jag kan ju inte lämna lägenheten så det får bli ett hemmapass.Ut och spring! *kastar över stafettpinnen efter en kort och snöig terrängrunda*
Vackert så! Smidigt att köra passet hemma. Vad är TYI?Om jag ändå kunde det! Men jag kan ju inte lämna lägenheten så det får bli ett hemmapass.
Uppvärmning 5 min CT. Sen hiit 8 övningar, 30 sek/övning. Fyra varv.
Squats
Höftlyft
M-ben
Stående rodd med gummiband
Draken
Sneda crunches
Biceps-axlar-triceps (hantlar)
TYI med gummiband
Återkommer senare![]()
Du har ett gummiband fäst i något och håller i handtagen. Först drar du armarna rakt ut åt sidorna, som ett T, sen tar du ett litet steg fram (beroende på hur hårt bandet är) och drar armarna snett upp som ett Y och ett steg fram igen och armarna rakt upp, I. Kliv tillbaka och börja om.Vackert så! Smidigt att köra passet hemma. Vad är TYI?
Känns som att jag bara går och väntar på nästa bihåleinflammation eller att åter igen trampa snett och dra upp skador i knäna. Det går liksom inte att träna inför något, för det där inträffar alltid. Nu låter det superpessimistiskt, men det är så det sett ut de senaste sisådär fem åren@cili - så brukar jag också känna med jämna mellanrumjag är jättebra på att jämföra mig med andra och att alltid se mig som den sämre. Jag tycker du är grym i alla fall som börjat med träningen igen, tänk på att du inte haft det så lätt så var stolt över att du är på banan igen
Haha jag älskar att du uppdaterar oss från löpbandetSå länge man gör en schyst trådstart kan jag känna att folk borde va med på vad det handlar om, men äh. Alltså. Så big deal är det inte för mig. Känner mig nog mest sentimental som varit med sen starten av beachtråden 2009
Kl
Inviger mina tights nu. Löpband och jag är en dålig kombo. Gått 1 km, joggat 2. Går nu och ska nog jogga en till iaf. Tror jag![]()
Haha jag älskar att du uppdaterar oss från löpbandet
Kl
drygt 2 timmars promenad idag, helt fantastiskt ute! Skippade yoga, kändes knepigt med uppskrapat knä som gör ont att böja.
De lägger konstsnö och gör spår nu i närheten av hemma och det finns spår på gärdet också, så på onsdag blir det skidpremiär!sjukt taggad
Jag bara tokdök i humör. Känner mig plötsligt så himla kass och värdelös. Sitter ensam hemma i soffan kväll efter kväll. Nyår närmar sig och det blir samma sak där. Det gör mig egentligen ingenting att det är just nyår jag sitter hemma (jag vill hålla koll så inte katterna blir rädda för allt smällande), men det känns när man hör alla andras planer.
Jag har inga hästar i mitt liv, och inte råd att börja rida på ridskola. Medryttarhäst verkar vara omöjligt i det här området, finns varken annonser att svara på eller svar på min annons.
Jag är inte så vältränad som jag vill vara, snarare som en muffin som pöser ut över kanterna. Och när jag väl kommer på rätt väg så händer det alltid något som sabbar allting och skickar mig raka vägen till ruta 1.
Det känns som att jag inte gör någonting. "Alla andra" flyttar över halva världen, gifter sig, reser utomlands, blir bra på saker. Och här sitter jag, tillbaka i samma geografiska område som jag startade från. Visst, jag pluggar, men det har ju "alla andra" redan gjort.
Det känns som att jag bara sitter i skuggan och tittar på, och varje gång jag försöker kliva ut i solen och vara med så skiter det sig. Det är som att det är meningen att jag ska sitta här i mörkret som en ensam, bortglömd, halvmöglig gammal muffin som inte ens fåglarna vill ha.
Jag bara tokdök i humör. Känner mig plötsligt så himla kass och värdelös. Sitter ensam hemma i soffan kväll efter kväll. Nyår närmar sig och det blir samma sak där. Det gör mig egentligen ingenting att det är just nyår jag sitter hemma (jag vill hålla koll så inte katterna blir rädda för allt smällande), men det känns när man hör alla andras planer.
Jag har inga hästar i mitt liv, och inte råd att börja rida på ridskola. Medryttarhäst verkar vara omöjligt i det här området, finns varken annonser att svara på eller svar på min annons.
Jag är inte så vältränad som jag vill vara, snarare som en muffin som pöser ut över kanterna. Och när jag väl kommer på rätt väg så händer det alltid något som sabbar allting och skickar mig raka vägen till ruta 1.
Det känns som att jag inte gör någonting. "Alla andra" flyttar över halva världen, gifter sig, reser utomlands, blir bra på saker. Och här sitter jag, tillbaka i samma geografiska område som jag startade från. Visst, jag pluggar, men det har ju "alla andra" redan gjort.
Det känns som att jag bara sitter i skuggan och tittar på, och varje gång jag försöker kliva ut i solen och vara med så skiter det sig. Det är som att det är meningen att jag ska sitta här i mörkret som en ensam, bortglömd, halvmöglig gammal muffin som inte ens fåglarna vill ha.
Så, taggad och klar för nu meddelade syrran att hon hänger på och kör samma passFörsöker tagga inför dagens corepass. Det går sådär. Men det ska väl släppa så snart jag kommit dit och satt igång antar jag