Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@zassoo Du gör alltså burpees frivilligt?![]()
Burpees är ju helvetet i träningsform.Alltså BURPEES..!
Slut som artist! Tack för era tankar om tråden, jag ska svara sen när jag har lugnat ner mig lite efter världens jobbigaste övning![]()
Eller "Beachistråden" i stället för Beach + år ? Då kan man fortfarande kalla sig beachisar, samtidigt som det inte känns lika "seriöst" med namnet.Det mesta jag tycker om tråden och dens innehåll har redan sagts - jag tycker också att det är en väldigt bra nivå på innehållet här och att eventuella osunda tankar/åsikter snabbt bemöts av realistiska och kloka svar. Jag är fortfarande så oerhört tacksam och glad för den support jag fick här för ungefär ett år sedan och all support jag fått sedan dess. Det har verkligen hjälpt mig att tänka annorlunda, känna annorlunda och tycka om mig själv på ett helt annat sätt. Vågar knappt tänka på hur jag skulle ha mått/känt inför träning, hälsa och min kropp utan den här tråden...
Angående namnbyte så gillar jag beach-namnet av samma anledning som @Emtherlia - det känns så fint att kalla er/oss beachisar!Men jo, tanken har slagit mig också att det kan sända fel signaler - särskilt sedan tråden för några månader sedan sågades av någon icke-trådaktiv medlem som hade fått för sig att det bara var smalhets och träningsprestation som gällde här inne. Feeel! Det faktum att @GoLightly inte "vågade" sig in här innan på grund av att hon trodde det var en viktminskningstråd säger ju också en del om vilka signaler namnet sänder ut...
Vad säger ni om namnet Hälsotråden, rätt och slätt? För mig innefattar i alla fall hälsa såväl träning som mat och psykiskt mående, även om träning lär bli det mest framstående temat här.
I like!Eller "Beachistråden" i stället för Beach + år ? Då kan man fortfarande kalla sig beachisar, samtidigt som det inte känns lika "seriöst" med namnet.![]()
Amenåh bor du i England @GoLightly ? Hur är träningskulturen i GB egentligen; finns det en "hälsotrend" där precis som i Sverige? Vilken typ av träning är mest poppis?
@Mineur som bor och tränar i Skottland kanske också har en uppfattning![]()
Angående namnet så gillar jag det just för att vi kan kallas beachisar, tycker det låter mysigt![]()
Problemet blir väl att nya personer inte förstår vad tråden handlar om med ett sådant namn, och därför ändå inte hittar hitÅh samma här!
Tycker för övrigt att stämningen är bra i tråden och att det är viktigt att det inte bara är peppig och hurtig stämning som är välkommen utan att man kan skriva här även då det dalar. Men så är det ju redan! Jag har dessutom inte varit så aktiv i tråden heller men ändå följt den och tycker mig inte se någon negativ kroppshets eller sådär. (Detta stycke hade jag verkligen kunnat skriva på telefonen men jaja, det blev inte mycket mer)
Och jag röstar också på beachistråden som @LindgrenV föreslog! Då får namnet ändå hänga med men med en lite mjukare framtoning!![]()
Problemet blir väl att nya personer inte förstår vad tråden handlar om med ett sådant namn, och därför ändå inte hittar hit![]()
Problemet blir väl att nya personer inte förstår vad tråden handlar om med ett sådant namn, och därför ändå inte hittar hit![]()
Jag håller med!Fast lite "eget ansvar" tycker jag ändå man får ha? Jag tycker namnet kan filas till men samtidigt, om man letar efter en tränings-/bantningstråd att hänga i kan man ju läsa i olika trådar för att se vilken som passar en själv bäst. Om man gör sig mödan att läsa i den här tråden inser man ju snabbt att det inte handlar om beachdeff.
Men det är ju bara mina tankar.